اخبار دزفول

تلاش ۱۰ ساعته نجاتگران هلال احمر برای نجات جان گردشگران گرفتار شده در منطقه آبشار شوی دزفول

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی به ۵ گردشگر گرفتار شده در منطقه آبشار شهیون دزفول، خبر داد.

روابط عمومی هلال احمر استان خوزستان؛ مصطفی طحان گفت: ساعت ۱ بامداد یکشنبه ۲۷ مهرماه با اعلام گزارش حضوری بستگان مفقودین مبنی بر بی اطلاع بودن مدت زمان طولانی از وضع فرزندان خود ، یک تیم از پایگاه کوهستان حضرت سبزقبا .ع. شهیون با تجهیزات امدادی به وسیله یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شدند.

نجات جان گردشگران گرفتار شده در منطقه آبشار شوی دزفول

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در ادامه افزود: این ۵ گردشگر به دلیل استفاده از خودروی سواری شخصی نامناسب در مناطق کوهستانی و همچنین نداشتن تجهیزات شب مانی قادر به بازگشت نبوده و گرفتار شده اند، تیم اعزامی بعد از طی مسافتی ۳ ساعته در مسیر کوهستانی و صعب العبور در تاریکی شب با آمبولانس خود را به روستای سرتنگ رسانده و در این روستا استقرار یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در ادامه بیان کرد: به دلیل تاریکی هوا عملیات جستجو و نجات متوقف و به محض روشن شدن هوا عملیات از سر گرفته شد و در ساعات ابتدایی جستجو، تیم اعزامی موفق به یافتن این گردشگران شده و آنان را به منطقه امن انتقال دادند.

مصطفی طحان در پایان گفت: حال عمومی این گردشگران خوب گزارش شده و یک نفر از گردشگران که از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که با انجام اقدامات اولیه مداوا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا