اخبار دزفول

خسارات جانی و مالی چهارشنبه سوری امسال بیشتر بوده است

دکتر شفیعی نیا هشدار داد: متاسفانه هر ساله حوادث چهارشنبه سوری از روزها قبل از رسیدن چهارشنبه آخر سال شروع و معمولا تا روزهای ابتدایی سال جدید نیز ادامه خواهد داشت که طبق گزارش های وزارت بهداشت میزان خسارات جانی و مالی منتسب به چهارشنبه سوری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و ضروری است والدین نظارت بیشتری بر رفتارهای جوانان، نوجوانان و کودکان خود داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول توصیه کرد: خانواده ها آئین های باستانی و بازی های محلی را جایگزین چهارشنبه سوری های خطر آفرین نموده و فرزندان را در اجرای برنامه های مربوط به چهارشنبه پایانی سال همراهی کرده و آنها را با خطرهای بالقوه تنها نگذارند.

همچنین همه ما بایستی افراد سودجویی که اقدام به تهیه و توزیع مواد آتش زای خطرناک و غیر قانونی می کنند و همچنین افراد دارای رفتارهای پر خطر را به پلیس ۱۱۰ معرفی کرده و وسایل بی خطر و استاندارد مورد نیاز را از فروشگاه های مجاز تهیه نمائیم.

دکتر شفیعی نیا همچنین از همه شهروندان خواست با پرهیز از ایجاد هر گونه مزاحمت از قبیل ایجاد صداهای مهیب و آزار دهنده مراقب سلامت بیماران مانند بیماران قلبی و .. سالمندان باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا