اخبار دزفول

درگیری سارقان مسلح سیم برق با پلیس دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به عملیات مقتدرانه پلیس در درگیری با سارق مسلح سیم برق گفت: این سارق زمین گیر و دستگیر شد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی” پنجشنبه شب در بیان جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع سرقت‌های شبانه سیم برق در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طرح عملیاتی با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از پلیس‌های تخصصی تنظیم و در ساعات سرقت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که در این راستا سارقان مسلح سیم برق در کمین گشت نامحسوس کلانتری ۱۲ گرفتار و پس از تعقیب و گریز و تیراندازی متقابل یک نفر از آنها زمین گیر و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و مقادیر زیادی سیم برق مسروقه و آلات سرقت کشف شد.

سرهنگ گراوندی ضمن اشاره به توقیف خودروی متهم بیان داشت: در استعلام های به عمل آمده مشخص شد متهم دارای سابقه محکومیت کیفری قتل است. 

وی با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی همدستان سارق تصریح کرد: متهم به دلیل جراحات وارده در بیمارستان تحت مراقبت است.

روابط عمومی شرکت توزیع برق دزفول نیز با اشاره به این درگیری اعلام کرد: گروه گشت نیروی انتظامی صبح امروز پنجشنبه در جاده ساحلی به یک دستگاه خودرو با سه سرنشین مشکوک شد که به محض اقدام عوامل گشت برای احراز هویت سرنشینان، خودرو از محل متواری و پس از دقایقی تعقیب و گریز در بلوار یازهرا متوقف شد.

این روابط عمومی با اشاره به قدردانی مدیریت توزیع برق از تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی افزود: این سومین گروه از سارقان شبکه برق در دزفول است که در مدت یک ماه گذشته توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می‌شوند.

روابط عمومی شرکت توزیع  برق دزفول از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک و سرقت سیم مراتب را به شماره های ۱۲۱اتفاقات برق و پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا