اخبار دزفول

در پی انتخاب حجت الاسلام محجوب بعنوان امام جماعت نمونه کشوری، ازسوی امام جمعه دزفول پیامی صادر شد

در متن پیام حجه الاسلام والمسلمین حاج‌آقا قاضی آمده است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

“الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا(احزاب ۳۹)”

جناب حجه الاسلام شیخ مصطفی محجوب

امام جماعت مسجد شهدای کربلای شهرستان دزفول

امام جماعت رکن اصلی مسجد، حسینیه و مراکز فرهنگی و دینی است‌.

امام جماعت، پیوند بخش همه مردم، مردان و زنان، کوچک و بزرگ، بازاری و کاسب، کارمند و کارگر، دانش آموز و دانشجو و خلاصه همه اقشار مردم در محله مسجد با هم و با دین و آرمان‌ها و اصول زندگی بخش آن است.

در یک کلام نقش امام جماعت به عنوان پدر معنوی محله تجلی می‌کند و انتظار از او این است که در تمام صحنه‌ها، مشکلات، مسائل و مصائب و جشن‌ها و شادی ها انقلابی و با روحیه جهادی شرکت کند.

هم اینک که در ایام سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی هستیم ضمن عرض تبریک و خداقوت به مسئولین محترم این سازمان و روحانیون و ائمه جماعات و مبلغین شهرستان، انتخاب جنابعالی را به عنوان امام محله کشوری تبریک عرض می‌نمایم.

خدمات ارزشمند جنابعالی و خادمین فرهنگی، هیئت روضهالزهرا بر هیچ کس پوشیده نیست. برگزاری مراسم مذهبی و انقلابی با کیفیت بسیار خوب و حضور چشم گیر مردم، تشکیل گروه‌های جهادی خیرین و سرپرستی و تأمین مایحتاج فقراء، حضور برجسته و تأثیرگذار در حوادثی همچون سیل و زلزله و تلاش بی وقفه و جهادی در تولید ماسک، ضد عفونی اماکن و در نهایت حضور در بیمارستان‌ها برخی از این خدمتگزاری‌های بی چشمداشت است.

امروز جنابعالی به عنوان الگو، نمونه و سرمشقی برای ائمه محترم جماعات کشور هستید و ما به وجود جنابعالی افتخار می‌کنیم.

وَالسَّلامُ عَلَیْکُم ورَحْمه الله وبرکاته

سید محمد علی قاضی
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا