اخبار دزفول

دستگیری اخاذ و کلاهبردار مونثه با ۳۰ پرونده در دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اخاذ و کلاهبردار سابقه دار با سوابق کیفری سرقت ، اخاذی و اخفال جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وصول مرجوعه قضایی مبنی بر جلب فردی مونث با سوابق کیفری ، مانند مسمومیت و بیهوش نمودن مسافرین قطار و سرقت وسایل آنها ، اخاذی ، کلاهبرداری و … ، موضوع دستگیری وی بصورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار رفت .
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام گشت زنی های هدفمند سطح حوزه ، متهمه را مشاهده و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر می نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه‌ ضمن اشاره به اینکه متهمه دارای سوابق متعدد بوده و بیش از ۱۳ سال است تحت تعقیب مراجع قضایی می باشد ، تصریح کرد : در استعلامات بعمل آمده وی دارای ۳۰ پرونده قضایی در شعبات مختلف دادسرا می باشد و سوابق کیفری اخاذی،سرقت ، کلاهبرداری و اخفال جوانان در پرونده او دیده می شود.
سرهنگ گراوندی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه متهمه پس از دستگیری و تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد گفت: شکات می توانند جهت پیگیری پرونده های قضایی خود به پلیس آگاهی دزفول مراجعت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا