اخبار دزفول

صدور اولین کارت سلامت رانندگان در دزفول

خلاصه خبر
  • مسئول واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت دزفول گزارش داد: اولین کارت سلامت برای یکی از رانندگان عزیز دزفولی در مرکز معاینات درمانگاه امام علی (ع) صادر شد.

مهندس بخشی ضمن ابراز خرسندی از این رویداد، از مدیریت محترم درمانگاه امام علی (ع) در راه اندازی این مرکز تقدیر نمود.

ایشان همچنین ضمن اظهار تاسف و انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی در خصوص مانع تراشی مسئولین بهداشتی در راه اندازی مرکز معاینات رانندگان در دزفول ادامه داد : با توجه به سیاستگذاری های کشوری، مراکز دولتی از جمله مرکز بهداشت دزفول به هیج وجه مجاز به دایر نمودن مرکز معاینات رانندگان نبوده و طبق قانون فقط بخش خصوصی مجاز به راه اندازی این مرکز می باشد.

از طرفی دیگر ذکر این نکته قابل تامل است که صدور مجوز راه اندازی این مراکز در حوزه اختیارات مرکز بهداشت دزفول نیز نمی باشد.

مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت دزفول همچنین اضافه کرد: از جمله موانعی که در پیش روی راه اندازی این مرکز بوده است، می توان به کمبود پزشک متخصص طب کار در شهرستان‌ اشاره کرد.

مهندس بخشی در پایان بیان کرد: نه تنها هیچ گونه کوتاهی از جانب سیستم بهداشت در این راستا صورت نگرفته بلکه مرکز بهداشت دزفول در راستای ارتقاء سلامت جامعه رانندگان و ایجاد رونق اقتصادی پایدار با جدیت خواهان راه اندازی این مرکز خصوصی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا