اخبار دزفول

عملکرد اورژانس ۱۱۵ دزفول در نیمه اول اجرای طرح سلامت نوروزی

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز اورژانس ۱۱۵ این شهرستان از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ الی هفتم فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت : مرکز اورژانس دزفول با بکارگیری کلیه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی ، امکانات و تجهیزات توانسته است خدمات شایانی را به شهروندان عزیز و میهمانان نوروزی این شهرستان ارائه دهد.

رضا معمارزاده با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح تعداد ۷۹۴ ماموریت امدادی به ثبت رسید، افزود: در طول این مدت ۷۹۴ ماموریت امدادی ثبت که از میان آنها میتوان به ۱۹۴ مورد تصادفی و ۲ ماموریت هوایی توسط بالگرد اورژانس هوایی دزفول اشاره نمود.

وی با بیان این مطلب که از مجموع ۱۹۴ مورد ماموریت ، به ۲۷۹ مصدوم امدادرسانی شد ، اضافه نمود: در این مدت ۲۹۱۵ تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ ثبت که ۶۳۸ مورد به اعزام آمبولانس منجر گردید.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ادامه داد: ۹۰ مورد مشاوره تلفنی به شهروندان ، ۵۰۹ ماموریت غیر ترافیکی و ۱۱ مورد بازرسی و سرکشی از کلیه پایگاه های شهری و جاده ای این مرکز از جمله عملکردهای مرکز فوریت های پزشکی دزفول در طول این مدت می باشد.

وی تصریح نمود: ۲ مورد عملیات احیای قلبی-ریوی (cpr) موفق نیز در این مدت انجام شده است.

معمارزاده در پایان ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیقات روزافزون هم وطنان عزیز در سال جدید ، خاطر نشان ساخت: طرح سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری با بکار گیری تمام توان و تجهیزات شامل ۱۳۳ پرسنل عملیاتی و پشتیبانی ، ۱۵ پایگاه اورژانس ، اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا