اخبار دزفول

قرارداد شرکت طاووس جهان به نفع شهرداری دزفول فسخ شد

 محسن زرشناس، روابط عمومی شهرداری دزفول: حکم دادگاه تجدیدنظر درخصوص درگیری بین شهرداری و شرکت طاووس جهان صادر و فضای واگذاری طرح برای سرمایه گذاران میسر شد.

وی افزود: شهرداری دزفول با این حکم موفق شد فسخ قرارداد با شرکت طاووس جهان که براساس مصوبه شورای اسلامی شهر دزفول در حال پیگیری بود را به نتیجه برساند.
روابط عمومی شهرداری دزفول با بیان اینکه این حکم هم در دادگاه بدوی و هم تجدید نظر به نفع شهرداری صادر شده است، گفت: صدور این حکم باعث می‌شود شهرداری بتواند اقدامات عملیاتی در طرح انجام داده و آن را برای اجرا به سرمایه گذار متقاضی دیگری واگذار کند.
وی با بیان اینکه این موضوع از سال ۹۶ در دست پیگیری است، افزود: شهرداری دزفول با صدور این حکم ضمن تصرف زمین، امکان فعالیت در زمین و واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی را دارد.

زرشناس اظهار امیدواری کرد به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.
طرح برج طاووس در دوره سوم شورای اسلامی شهر دزفول با سرمایه گذاری فردی لبنانی کلید خورد ولی طبق برنامه پیش نرفت.
مجتمع طاووس یک طرح خدماتی، رفاهی و گردشگری بود که عملیات ساخت آن در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع در پائین دست بوستان ساحلی موسوم به علی کله آغاز شد.
قرارداد این طرح از سال ۱۳۹۰ بین شهرداری و شرکت طاووس بسته شد ولی به دلیل اختلاف بین ۲ شریک، این طرح در سال ۱۳۹۲ تعطیل و قرارداد آن در سال ۱۳۹۴ فسخ شد.
عملیات گودبرداری برج به سرعت انجام شد ولی در همین حد ماند و گودال ایجاد شده به یک معضل خطرناک تبدیل شد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا