اخبار دزفول

ماجرای وام ۱۵۰ میلیونی آموزش و پرورش دزفول

خلاصه خبر
  • در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان "وامی متفاوت برای فرهنگیان...." آموزش و پرورش شهرستان دزفول جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش دزفوری، خبری در فضای مجازی منتشر شده است که رئیس آموزش‌ و پرورش دزفول به معلمان این شهرستان خبر داده که معلمان می‌توانند از ۵۰۰ هزار تا ۱۵۰میلیون‌ تومان وام بگیرند، ولی این پول را فقط می‌توانند به حساب ستاد عتبات عالیات واریز کنند تا در ساخت صحن بنای نور، در حرم  امام حسین در کربلا صرف شود.

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان “وامی متفاوت برای فرهنگیان….” آموزش و پرورش شهرستان دزفول جوابیه ای منتشر کرد.

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دزفول در این جوابیه آمده است: ستاد عتبات عالیات در قالب یک تفاهم نامه دو جانبه با بانک رسالت فرصتی را برای فرهنگیان فراهم آورده است تا کمک های خود به ستاد عتبات را در قالب تسهیلات با ارقام متفاوت ارائه کنند.

شایان ذکر است که آموزش و پرورش شهرستان دزفول صرفا در مقام اطلاع رسانی به فرهنگیان بخش نامه فوق الذکر را صادر کرده است و تسهیلات فوق الذکر به هیچ وجه در قالب تسهیلات معمول و مرسوم ارائه شده توسط اداره آموزش و پرورش به فرهنگیان نیست.

گفتنی است؛ این بخش نامه به هیچ وجه اجباری نیست و فرهنگیان می توانند با اختیار کامل نسبت به شرکت یا عدم شرکت در این پویش اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا