اخبار دزفول

ماجرای یک حضور کنایه آمیز / خبری که بعد از ۲۰ روز منتشر شد

نگرانی بابت مزایده خانه‌های تاریخی دزفول وجود ندارد

طی ساعات اخیر، خبر بازدید “نماینده اندیمشک” به همراه اعضای صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره‌برداری اماکن تاریخی به منظور مزایده خانه تاریخی سوزنگر و تیزنو دزفول در فضای مجازی دزفول خبرساز شد.

با اینکه تحت تملک گرفتن این اماکن به دست فریدون حسنوند امری محال است، اما همین بازدید خشک و خالی که به نظر می‌رسد بدون اطلاع قبلی بوده نیز شائبه‌هایی را به وجود می‌آورد که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.

طبق اطلاع دزفوری، اعضای این گروه که قرار بوده از ۵۴ خانه تاریخی از جمله دو خانه‌ی تاریخی در دزفول بازدید کنند، شب گذشته‌ی این ماجرا، در اندیمشک مهمان بودند.
به همین ترتیب فریدون حسنوند(که اصلا جزو این مجموعه نمی‌باشد) به همراه این تیم، در اقدامی عجیب، وارد دزفول شده و همراه آن‌ها به بازدید از این دو خانه‌ی تاریخی میپردازد.

به طور قطع هدف نماینده اندیمشک، تملک اماکن تاریخی دزفول نبوده و بیشتر کاری در جهت خودنمایی می‌تواند باشد که باز جای سوال است که چطور ممکن است خبر این دیدار بعد از سه هفته منتشر شود؟ جز آن که شیطنت رسانه ای جهت تحریک اذهان عمومی دلیل آن بوده باشد.

طبق اطلاع این رسانه، با پیگیری های نماینده دزفول که از ابتدای به جریان افتادن مزایده اماکن تاریخی در کشور با وزیر میراث فرهنگی داشته است، نگرانی بابت مزایده خانه‌ی تیزنو و سوزنگر وجود ندارد. همچنین طبق بند اهلیت قوانین واگذاری، فرمانداری دزفول می‌تواند قرارداد را باطل کند. پس ازین جهت مسئله‌ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا