اخبار دزفول

لزوم اجتناب از دوقطبی کاذب قومی در انتخابات دزفول

خلاصه خبر
  • امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم جلوگیری از ایجاد دوقطبی کاذب در انتخابات دزفول گفت: دوقطبی کاذب به این معنا است که قوم گرایی، دروغ، تهمت و افترا و پول مبنای انتخاب باشد.

به گزارش دزفوری از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر، با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه امسال افزود: همه مکلف به رعایت اصول مشارکت و رقابت سالم در انتخابات هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات فضای گرم سیاسی می طلبد، ادامه داد: انتخابات به عنوان موضوع بسیار مهم باید مورد توجه همه باشد؛ اگر بر اساس معیارها انتخاب افراد صورت گیرد سرنوشت کشور نیز به سمت سعادت و رفاه خواهد رفت.

حجت الاسلام بهرامپور انتخابات را مظهر اقتدار ملی دانست و بیان کرد: همه در انتخابات شرکت کنند و اگر کاندیدایی را قبول ندارید رای سفید دهند چرا که مشارکت در انتخابات از فرد منتخب اهمیت بیشتری دارد.

جلوی هرگونه سواستفاده در انتخابات دزفول گرفته شود

خطیب جمعه دزفول تصریح کرد: همه مسوولان برگزار کننده باید جلوی هرگونه سو استفاده و تشنج فضای انتخابات و مخدوش کردن وجهه نظام را بگیرند.

وی با بیان اینکه رضای خدا جز با حفظ امانت محقق نمی‌شود، افزود: همه کاندیداها و طرفداران آنها مکلف به تبعیت از قانون و رهبر معظم انقلاب هستند و باید پس از انتخابات این مطیع قانون بودن نیز ادامه داشته باشد.

پس از انتخابات همه از کاندیدای منتخب مردم حمایت کنند

امام جمعه دزفول تصریح کرد: انتخابات، رقابت برای گرفتن خدمت به مردم است به همین دلیل رقابت ناسالم کاندیداها نشان از رقابت برای خدمت نیست.

وی ادامه داد: امروز مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که همه توان ها باید در راستای حل این مسایل به کمک هم بیاید.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه پس از انتخابات باید همه کاندیداها از کاندیدای منتخب مردم حمایت کنند، افزود: نجات مردم از برخی ستمگری های کنونی به مردم جز با هم افزایی نیروهای ارزشی و انقلابی ممکن نیست.

طوفان الاقصی به نقطه تعیین کننده ای رسیده است

امام جمعه دزفول با بیان اینکه طوفان الاقصی به نقطه ای تعیین کننده رسیده است، گفت: درخواست آتش بس یک ماهه از سوی اسراییل به معنای پایان توان نظامی این کشور در ادامه این جنگ است.

وی ادامه داد: آمریکا اگر چه در ظاهر مخالف آتش بس است ولی در پشت پرده به اسراییل فشار می آورد که این آتش بس را قبول کند چرا که خسارت های این جنگ برای آنها نیز قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام بهرام پور اظهارکرد: برگشت به مرزهای تعیین شده ۱۹۷۴ خیانتی است که آمریکا به دنبال آن است و مطمئن هستیم که حماس هیچگاه زیر بار این توطئه نخواهد رفت.

مقاومت امکان تحمیل اراده خود بر ابرقدرت های عالم را دارد

امام جمعه دزفول گفت: امروز حماس و گروه های مقاومت به نقطه ای رسیده اند که توان تحمیل اراده خود بر قدرت های مستکبر عالم را دارند.

وی افزود: هفتم اکتبر نشان داد که فلسطین توان تامین منافع خود را دارد و ظلم و سلاح نیز دیگر ناکارآمد شده است.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه مقاومت یمن هیمنه آمریکا و اسراییل را در هم شکست، ادامه داد: پس از طوفان الاقصی نه آمریکا دیگر ابرقدرت است و نه اسراییل هیمنه گذشته خود را دارد.

مادران و زنان شهدا به حضرت ام البنین اقتدا کردند

خطیب جمعه دزفول با اشاره به نام گذاری ارتحال ام االبنین به نام هفته گرامیداشت زنان و مادران شهدا گفت: تربیت جوانان متدین و شهدای جان بر کف به دست مادران و زنانی رقم خود که به حضرت ام البنین اقتدا کردند.

وی افزود: تربیت فرزندان ولایتمدار، دانشمند و حماسه ساز در جامعه نیاز به مادرانی الگو گرفته از فاطمه زهرا(س) باشد.

ریشه کنی بی سوادی نعمت جمهوری اسلامی برای ایران است

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود هفته نهضت سوادآموزی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ریشه کنی بی سوادی یکی از نعمت های بزرگی است که انقلاب اسلامی برای ایران رقم زد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های قرآن و عترت عرصه ها را برای فراگیری علم و دانش توسعه داد و با حمایت رهبر معظم انقلاب از علم در کشور، سرعت تولید علم در ایران به ۱۱ برابر متوسط جهانی رسیده است.

وی افزود: آموزش و پررش برای گره گشایی از مشکلات مربیان سواد آموزی اقدام فوری و جدی انجام دهد.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه با تبریک هفته حمل و نقل گفت: حمل و نقل شریان حیاتی اقتصادی کشور است که دستگاه های متولی برای حل مشکل فعالان این عرصه اقدام کنند.

تذکر لسانی با استفاده از ظرفیت مردمی در دزفول در حال انجام است

امام جمعه دزفول گفت: نیروی انتظامی امروز در صحنه است و به وظیفه خود عمل می کند ضمن اینکه ستاد احیای امر به معروف تذکر لسانی را با استفاده از ظرفیت های مردمی دنبال می کند.

وی ادامه داد: دفتر امام جمعه نیز برای احیای امر به معروف اقدام هایی انجام داده است که به مرور با به ثمر رسیدن این اقدام ها اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام بهرام پور اظهارکرد: بخشی از وعده های شهردار به دلیل وجود مشکلات عملی نشده است که از شورا و شهرداری انتظار می رود تا تحولی چشمگیر را در دزفول رقم بزنند.

امام جمعه دزفول از اخذ زیرمیزی توسط برخی پزشکان

امام جمعه دزفول همچنین در خطبه های اول این نماز عبادی سیاسی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فرصت خدمت گفت: مسوولیت، فرصت خدمت به مردم است که نباید از این فرصت سو استفاده کرد.

وی انتقاد از اخذ زیرمیزی توسط برخی پزشکان افزود: پزشکانی که با گرفتن پول های زیرمیزی بیماران خود را تا مرز مرگ و نابودی می برند باید در محضر خدا پاسخ باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا