اخبار دزفول

نمازی: در پروژه‌های عمرانی دزفول تخلفات گسترده‌ای رخ داده است

خلاصه خبر
  • عضو شورای اسلامی شهر دزفول گفت: در پروژه‌های عمرانی و رفاهی شهر دزفول تخلفات گسترده‌ای رخ داده و انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی و قضایی پیگیری کنند.

مهدی نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پروژه‌های عمرانی و رفاهی دزفول فساد و تخلف گسترده‌ای شده است و ما از دستگاه‌های نظارتی انتظار داریم به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: در پروژه‌های قائم، پارکینگ‌های دروازه و نیایش، ساختمان شهرداری، ورزشگاه شهید سوداگر، تخلف شده است؛ در شورای شهر کمیته مبارزه با فساد تشکیل شده و پیگیر تخلفات انجام شده هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول تاکید کرد: در حالی که برخی پروژه‌ها تعطیل شده است شورای شهر در رسیدگی به تخلفات قصد تعطیلی هیچ پروژه‌ای را ندارد، آمار دقیقی از میزان تخلفات مشخص نیست لذا باید بررسی شود ولی قطعاً بدانید تخلف گسترده‌ای انجام شده است.

وی تصریح کرد: پروژه قائم دارای امکانات فراوان، یک پروژه مدرن و پیشرفته است، بنا بر این بود که نمای آن متناسب با بافت منطقه و در ۴ سال تکمیل شود، این در حالی است که وضعیت پیشرفت و مساحت آن اصلاً مشخص نیست.

نمازی خاطرنشان کرد: مدیرعامل پروژه چاله طاووس ادعای طلب یکصد میلیارد تومانی از شهرداری دارد، این مسئله و سایر تخلف‌های مربوط به پروژه‌ها باید از طریق مراجع نظارتی و قضائی پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا