اخبار دزفول

پرواز بالگرد اورژانس هوایی دزفول بر فراز مناطق صعب العبور

خلاصه خبر
  • فرشتگان نجات اورژانس هوایی دزفول جان دو بانوی ۳۵ و ۳۶ ساله را در دو ماموریت جداگانه نجات دادند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، سرپرست این مرکز از امدادرسانی به دو بانوی ۳۵ و ۳۶ ساله خبر داد و گفت: در صبح امروز پنجم اسفندماه گزارشی مبنی بر درد شکمی بانوی ۳۵ ساله ساکن روستای دارخلک از توابع منطقه عشایری احمد فداله به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دزفول اطلاع رسانی شد که با توجه به سخت‌گذر بودن محل فوریت ، بلافاصله اقدامات لازم جهت اعزام بالگرد اورژانس هوایی دزفول به این منطقه انجام گردید.

رضا معمار زاده تصریح کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی با حضور در منطقه ، اقدامات درمانی لازم را برای بیمار انجام و سپس بیمار را با تشخیص اولیه پارگی آپاندیس جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال و این بانوی روستایی را از مرگ حتمی نجات دادند.

معمار زاده با اشاره به دومین ماموریت امداد هوایی ، ادامه داد: بالگرد اورژانس هوایی دزفول برای بار دوم جهت نجات جان مادر بارداری ۳۶ ساله در منطقه صعب العبور لطف آباد (از توابع بخش سردشت) به پرواز درآمد و پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مادر باردار را به بیمارستان حضرت زینب (س) انتقال داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب تیم اورژانس هوایی دزفول ، افزود : در سال ۱۴۰۰ با احتساب عملیات امدادی امروز ، جان ۹۸ نفر از بیماران مناطق صعب العبور توسط اورژانس هوایی دزفول نجات یافته است.

گفتنی است آقای عبدالرضا محمودی، کارشناس فوریتهای پزشکی و خانم نسیم سعادت مهر کارشناس مامایی انجام عملیات امدادی امروز را عهده دار بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا