اخبار دزفول

پلیس با تجمع تورهای گردشگری در باغ‌ویلاهای دزفول برخورد می‌کند

سرهنگ روح اله گراوندی : طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا برگزاری هرگونه دورهمی خانوادگی، مراسم جشن و استقرار تورهای گردشگری در باغ ویلاهای شهرستان دزفول ممنوع است.

وی ادامه داد: برابر هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی درصورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و تجمع افراد و مسافران در باغ‌ها، برابر قانون با خاطیان برخورد و باغ پلمب خواهد شد.

 این مقام انتظامی اظهارداشت: موجران باغ‌ویلاهایی که بدون در نظر گرفتن سلامت مردم اقدام به اجاره باغ خود به تورهای گردشگری و دیگر افراد می‌کنند نیز بدون هیچ مماشاتی مورد برخورد قانونی قرارخواهند گرفت‌.

وی از همه شهروندان و مسافران تقاضا کرد از هرگونه تجمع و برگزاری مراسم و دورهمی در قالب تورهای گردشگری در باغ ویلاها خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان دزفول در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و احتمال افزایش تجمع و دورهمی خانوادگی و تورهای گردشگری در پایان هفته جاری و در شب یلدا در باغ ویلاهای این شهرستان وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا