اخبار دزفول

پیست دوچرخه سواری بانوان پارک بعثت دزفول افتتاح شد

به گزارش دزفوری از روابط عمومی شهرداری دزفول، سید محمد حسن عیسی زاده شهردار دزفول روز چهارشنبه در آیین افتتاح پیست دوچرخه سواری دزفول با بیان اینکه فعالیت شهرداری در پارک بعثت به چهار دهه قبل بر می گردد،گفت:الان این محل متناسب با نیاز روز شهرستان بازنگری و تناسب سازی شده است.

سیدحسن عیسی زاده ورزش بانوان را یکی از دغدغه ها و مطالبات موجود دانست و گفت: ملاحظات دینی و اجتماعی نیز در خصوص ورزش بانوان وجود دارد ولی باید زمینه را برای ورزش بانوان فراهم کنیم تا از تفریحات سالم بهره مند شوند.

وی بر ضرورت حفظ ایمنی و حریم بانوان تاکید کرد و گفت: بانوان در سنین مختلف نقش ویژه ای در جایگاه مادر دختر، خواهر دارند که با توجه به شرایط سنی و نیازشان می توانند از این فضا استفاده کنند.

شهردار دزفول افزود: این مکان پیش از این به صورت موردی استفاده می شد، الان تجهیز شده تا عموم بانوان به صورت مستمر و روزانه بتوانند از آن استفاده کنند .

عیسی زاده اظهار امیدواری کرد راه اندازی این پارک شروع خوبی برای توسعه این شهر باشد.

وی افزود: انتظار می رود سایر ارگان ها نیز همکاری لازم را داشته باشند تا برای سایر اقشار و سنین نیز انجام وظیفه کنیم به عنوان مثال پیست اختصاصی برای کودکان، سالمندان و جانبازان نداریم که سازمان فضای سبز و معاونت فرهنگی باید برنامه جدی و عملیاتی در این خصوص داشته باشند تا برای اقشار و گروه های مختلف متناسب سازی شوند.

شهردار دزفول از افرادی که برای ارتقای نشاط جسمی و روحی بانوان تلاش کردند، تشکر کرد .

رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این آیین طی سخنانی به ارزش کار برای بانوان اشاره کرد و گفت: در شهرمان دزفول، دختران مشتاق ورزش هستند که یک ارزش است و فراهم کردن شرایط اجرای ورزش ویژه بانوان بر عهده مسوولان است .

محمدحسن پرآور افزود: منع کردن تا زمانی که شرایط برای ورزش فراهم نشود راهکار نیست، ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که نیازمند ورزش، اشتغال، شادابی و طراوت هستند و در این خصوص مسوولان باید پاسخگو باشند.

پرآور افزود: همه مسوولان فرهنگی باید برای احیای این امر خداپسندانه و جامعه ساز کمک کنند .

رییس شورای اسلامی شهر دزفول افزود: پارک‌های زیادی در سطح شهر داریم که به دلیل اینکه بروزرسانی نمی شوند متروکه می شوند .

وی بیان داشت: امسال امکان حضور گردشگران به دزفول و مناطق جنوبی فراهم است که باید خود را آماده کنیم و با منظر شهری و خدمات مطلوب از میهمانان نوروزی استقبال کنیم.

پیست دوچرخه سواری بانوان با رویکرد فرهنگی، ورزشی و تفریحی به طول حدود یکهزار متر مسیر همه روزه از ساعت ۱۵ و در هوای گرم ساعت ۱۷ آماده خدمت رسانی است.

لازم به ذکر است، این پیست به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دزفول و همکاری سازمان فضای سبز، معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهر این شهرداری افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا