اخبار دزفول

کسب رتبه اول استان توسط کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره اول متوسطه

به گزارش دزفوری، سرپرست آموزش و پرورش دزفول از کسب رتبه اول استان توسط کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره اول متوسطه و کسب موفقیت های ارزشمند توسط سرگروه ها و دبیران این دوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دزفول، رضا محمدی خباز در گفت و گو با روابط عمومی این اداره گفت: با همت دبیران و سرگروهای آموزشی دوره اول متوسطه، کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی شهرستان دزفول توانست در ارزیابی عملکرد گروه های آموزشی و فراخوان های درسی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ رتبه اول را در استان خوزستان کسب کند.

وی در همین خصوص گفت: زهرا طاعی زاده در درس عربی توانست رتبه دوم کشوری را کسب کند و فروزان زبرجد در درس آمادگی دفاعی، اکرم سلمان پور و علی برهان زهی در درس دینی و قرآن، فیروزه فرازمند در درس کاروفناوری، محمدرضا آیتی پور و روح اله تختی پور در درس ریاضی، مسعوده قصری، زهره شریفی اصل و نسیم دلجو در درس مطالعات اجتماعی توانستند رتبه اول استانی را به دست آورند.

محمدی خباز در ادامه افزود: اکرم سلمان پور در درس عربی، فروزان مظفری نیا در درس آمادگی دفاعی، سعیده شنبدی زاده و رضا طیب طاهر در درس کار و فناوری، الهام صادق در درس ادبیات فارسی، پروین حیدری، لیلا طهماسبی و اعظم مهران پور در درس ریاضی موفق به کسب رتبه دوم در استان شدند.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول با برشمردن رتبه های سوم استانی گفت: اقدس خیلا در درس عربی، لیلا شلال نژاد در درس آمادگی دفاعی، مینا واصل در درس کار و فناوری و لیلا صادق در درس ریاضی حائز رتبه سوم استانی گردیدند.

محمدی خباز در پایان با تبریک این موفقیت ارزشمند توسط دبیران و سرگروه های آموزشی دوره اول متوسطه شهرستان دزفول از محسن جوادی به عنوان کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی نیز تقدیر کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا