اخبار دزفول

کسب رتبه دوم در مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی توسط دانش آموزان دبیرستان دوره دوم شیخ مرتضی انصاری(ره) دزفول

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم شیخ مرتضی انصاری(ره) دزفول با درخشش در مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی توانستند رتبه دوم را به دست آورند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دزفول رضا محمدی خباز پیش از ظهر امروز یک شنبه ۲۳ آذر ۹۹ در خصوص این خبر گفت: هفتمین دوره مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی با حضور ۲۹۸ تیم دانش آموزی دبیرستان های تیزهوشان(سمپاد) سراسر کشور برگزار شد که شهرستان دزفول با اعزام سه تیم از دبیرستان های شیخ مرتضی انصاری(ره) و فرزانگان در این رقابت حاضر شد.

وی افزود: این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که نهایتا ۳۰ تیم به مرحله بعد راه یافتند و پس از رقابت نیز ۶ تیم برگزیده جهت حضور در فینال معرفی شدند که در بین این شش تیم، دو تیم از شهرستان دزفول حضور داشت.

محمدی خباز در تشریح اقدامات این دانش آموزان گفت: تیم اول دانش آموزان دبیرستان دوره دوم شیخ مرتضی انصاری(ره) متشکل از داود نصرتی امیر آبادی، رضا قاسمیان، بردیا ماندگار، آرمان نکو راد و محمد مهدی نوری برجی با موضوع «بررسی پارامتر ریسک پذیری در تصمیم گیری افراد هنگام مواجهه با تلقین های مرتبط با فاصله روانشناختی فیزیکی و اجتماعی متفاوت» توانستند پس از اصفهان در رتبه دوم قرار گیرند و تیم دوم از این دبیرستان با حضور سید محمدرضا موسوی، یزدان شکیبا امین، رضا کلهر و محمد کردعلیوند با موضوع « بررسی تأثیر آموزشی درک اعداد بر پارامترهای دقت و سرعت در شمارش در محیط نویزی و غیر نویزی» نیز به عنوان تیم برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان نخبه، کادر اجرایی و آموزشی این دبیرستان و همچنین جامعه دانش آموزی و فرهنگی شهرستان دزفول تبریک گفت و کسب این افتخارات را مایه فخر و مباهات برای شهرستان دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا