اخبار دزفول

کندی واکسیناسیون کرونا در دزفول بدلیل کاهش موقت سهمیه واکسن است

خلاصه خبر
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص شلوغی برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان گفت: روند کند واکسیناسیون کرونا طی روزهای اخیر در شهرستان دزفول ناشی از کاهش موقت سهمیه تخصیص یافته واکسن است.

علی قمیشی: سهمیه واکسن تخصیص یافته در هفته جاری در کل کشور به میزان هفته قبل نبود علاوه بر آن با توجه به تزریق دز اول واکسن برای تعداد زیادی از مراجعان طی چهار هفته گذشته در دزفول و نوبت تزریق دز دوم آنها باید میزان واکسن تخصیص یافته برای شهرستان را با تعداد خدمات گیرندگان تنظیم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ادامه داد: باید شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا افرادی که دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند به موقع بتوانند دز دوم را نیز دریافت کنند.

وی با اشاره به آماده سازی فضا برای واکسیناسیون افراد مشمول واکسیناسیون در شهرستان دزفول گفت: مشکل ایجاد شده برای واکسیناسیون افراد به خاطر محدودیت موقت در میزان واکسن تخصیص یافته بوده که به زودی با تخصیص سهمیه جدید این مشکل برطرف می‌شود.

قمیشی با بیان اینکه سهمیه جدید واکسن معمولا آخر هفته‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد، اظهارداشت: مرکز تجمیعی شماره سه واکسیناسیون دزفول نیز آماده شده و به محض اینکه میزان مناسبی واکسن در اختیار ما قرار گرفت، راه اندازی می‌شود.

وی خواستار مراجعه نکردن افراد بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون شد و افزود: افراد حتما برای مراجعه به این مراکز باید پیامک زمان دریافت واکسن دریافت کرده باشند در غیر این صورت به آنها واکسن تزریق نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی دزفول یکی از بالاترین درصدهای پوشش واکسیناسیون را از نظر تعداد و ثبت موارد در سامانه در سطح کشور دارد.

وی همچنین درخصوص واکسیناسیون خبرنگاران شهرستان دزفول بیان کرد: قرار است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فهرستی از خبرنگاران دارای مجوز به دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارسال کند تا به محض اعلام این گروه شغلی تزریق واکسن آنها انجام شود.

به گزارش دزفوری به نقل از ایرنا، در روزهای اخیر شاهد تجمع افراد در مراکز واکسیناسیون سطح شهر دزفول بودیم؛ برخی از این افراد نوبت دریافت واکسن نداشتند البته در روزهای اخیر ثبت نام افراد در سامانه نوبت گیری واکسیناسیون برای برخی شهروندان با مشکل مواجه بود.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا