اخبار دزفول

۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۱۵ روستای دزفول اختصاص یافت

لقمان داودی : صندوق کارآفرینی امید دزفول در اقدامی جهادی،  پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به   کارآفرینان و جوانان بیکار ۱۵ روستای شهرستان دزفول را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات به جوانان روستاهای رزگه، پامنار، اسلام آباد(پای قلعه)، وحدت، باغچه‌بان و بازارگه بخش شهیون و روستاهای سیف آباد، شاه آباد، شنگرعلیا، تعدادی از اهالی روستاهای کهنک، شهید بهشتی و حسین کلولی بخش چغامیش و سردشت و کارآفرینان روستاهای قلعه طوق و بن جعفر بخش مرکزی در حال واگذاری است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید دزفول گفت: با پایان فرآیند پرداخت تسهیلات اشتعالزایی این روستاها که تا اواسط بهمن ماه ادامه داد، پیش بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ شغل وکسب کار در جوامع روستایی و محلی شهرستان ایجاد، توسعه و تثبیت یابند.

وی با اشاره به مشارکت فرمانداری، بخشداری‌ها، شوراها، دهیاری‌ها و بنیاد برکت در اجرای این طرح افزود: ایجاد کسب و کارهای محلی و مورد نیاز مناطق روستایی همچنین تولیدات بومی شهرستان در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

داودی اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا، برای هر روستا یک گروه مجازی تشکیل شده که به صورت مستقیم و آنلاین ابهامات و سوالات مردم روستاها پاسخ داده شود.

وی این کار را موجب کاهش تردد و هزینه های مردم و تسریع در پاسخگویی و پرداخت تسهیلات دانست و افزود: صندوق کارآفرینی امید شهرستان دزفول یکی از مردمی ترین و موثرترین نهادهای مالی در حوزه حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در سال‌های اخیر بویژه در مناطق روستایی وعشایری شهرستان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا