اخبار دزفولاخبار خوزستان

۶۷ درصد سبزی و صیفی خوزستان در دزفول تولید می‌شود

خلاصه خبر
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان دزفول گفت: ۶۷ درصد سبزی و صیفی خوزستان در شهرستان دزفول تولید می‌شود.

به گزارش دزفوری رضا فتوحی روز سه شنبه در جریان آغاز توزیع روغن با نرخ دولتی بین ماشین‌های سنگین دزفول افزود: انتقال این حجم از محصولات کشاورزی به نقاط مختلف کشور توسط کامیون‌داران انجام می‌شود که لازم است حمایت های لازم از آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: خوزستان ظرفیت عظیمی درخصوص تولید محصولات کشاورزی و پتروشیمی دارد و ۷۰ درصد واردات کشور از طریق بندر امام انجام می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه هشت هزار لیتر روغن از طریق شرکت ایرانول با کیفیت مناسب بین کامیون داران دزفول توزیع می‌شود، گفت: توزیع این روغن‌ها با ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار و با هدف رضایتمندی رانندگان و سیستم حمل و نقل انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه کامیون‌داران قشر نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند، افزود: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کامیون در دزفول تردد دارند که امروز از روغن با قیمت مناسب استفاده می‌کنند؛ امیدواریم چنین اقدامات مثبت و ارزنده‌ای برای سایر بخش‌ها و صنوف نیز اجرا شود.

توزیع هشت هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی برای ماشین‌های سنگین شهرستان دزفول از امروز سه شنبه با حضور معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان آغاز شد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا