اخبار دزفول

آغاز آسفالت کندروی خیابان ملاصدرا دزفول

خلاصه خبر
  • شهردار دزفول گفت: آسفالت کندروی خیابان ملاصدرا روز پنجشنبه با اعتباری افزون بر ۳۷ میلیارد ریال آغاز شد.

سیدحسن عیسی زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت این خیابان گفت: اجرای کندروی خیابان ملاصدرا منتهی به آزادراه از چند ماه پیش آغاز شده که مقداری از تملک اراضی مربوطه نیز از قبل انجام شده بود، اخیرا نیز هماهنگی هایی در این خصوص انجام و متعاقب آن، زیرسازی، جدول گذاری و اجرای سیستم روشنایی مدنظر بود .

وی افزود: برخی از شهروندان اقدام به پیاده روی شبانه در این خیابان می کردند به همین منظور قبل از انجام سایر اقدامات، فاز روشنایی این خیابان انجام و مسیر یکهزار و ۳۰۰ متری با پایه های جدید و چراغ های سفید ال ای دی انجام شد.

شهردار دزفول با بیان اینکه پیش از این نیز اقداماتی چون زیرسازی، تسطیح و جدول بندی این خیابان انجام شده بود گفت: امروز آسفالت قطعه اول به طول ۳۰۰ متر انجام شد، امیدواریم در کمتر از یکماه عملیات آسفالت تکمیل شود.

وی با بیان اینکه جابجایی چند تیر بتنی برق با هماهنگی شرکت توزیع برق انجام می شود گفت: با تکمیل این عملیات ، مسیر مذکور در اختیار شهروندان قرارمی گیرد .

شهردار دزفول به انجام فعالیت های عمرانی در ناطق کم برخوردار نیز اشاره کرد و گفت: امروز عملیات زیرسازی، تسطیح و رگلاژ برخی معابر کوی پیام نور در ادامه فعالیت های بازآفرینی و جاری شهرداری چون فاضلاب معابر، زیرسازی، تسطیح و اصلاح معابر در دستور کار بود که از امروز ادامه این عملیات را شاهد بودیم .

عیسی زاده افزود: ادامه این فعالیت ها در قالب آسفالت، ترمیم و اجرای جداول برای رفاه و تسهیل تردد شهروندان آن منطقه انجام خواهد شد.

منبع
خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا