اخبار دزفول

برخورد با نانوایان کم فروش در دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول گفت: با پنج واحد نانوایی که اقدام به کم فروشی کرده بودند در دزفول برخورد و اطلاعیه کم فروشی در محل نانوایی ها نصب شد.

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول،  محمد غلامی دوشنبه شب افزود: پنج واحد نانوایی در دزفول  به دلیل ارتکاب تخلف‌های متعدد صنفی از جمله کاهش وزن چانه خمیر  و فروش خارج از شبکه و  اصرار بر تخلف، اقدام  به نصب اطلاعیه کم‌فروشی در محل شد.

وی با بیان اینکه افزایش دامنه نظارت و بازرسی‌ها بر همه صنف‌ها به‌ویژه  نانوایی‌ها موجب افزایش مسئولیت‌پذیری صاحبان مشاغل می‌شود گفت: پرونده مربوط به تخلف چند واحد نانوایی دیگر نیز در حال رسیدگی است.

غلامی از شهروندان خواست  در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از قبیل گران فروشی ، کم‌فروشی و رعایت نکردن ساعات پخت، مراتب را به بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت  و سامانه www.124.ir اعلام کنند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول گفت: همچنین طی بازرسی های انجام شده از ۳۰ واحد صنفی و نانوایی در  هفته گذشته،  ۱۱ واحد صنفی متخلف در سردشت و شهیون دزفول به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا