اخبار دزفول

آغاز بکار نمایشگاه هفته سلامت در فرهنگسرای کوی مدرس دزفول

خلاصه خبر
  • با مشارکت مردم (سفیران سلامت)، سمن ها ( دفتر تسهیلگری و توسعه محلی موسسه نیکوکاری رادمان) نمایشگاه هفته سلامت در فرهنگسرای کوی آیت اله مدرس دزفول آغاز بکار کرد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: هفته سلامت سال ۱۴۰۱ با شعار سلامت سیاره ما، سلامت ما از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دکتر شفیعی نیا ذکر کرد: در هفته سلامت برنامه هایی به منظور ایجاد حساسیت در جامعه در جهت جلب توجه بیشتر مردم نسبت به سلامت خودشان انجام می گیرد که یکی از این برنامه ها برپائی نمایشگاه هفته سلامت و ایستگاه های ارائه دهنده خدمات سلامت محور در سطح شهرستان است که این نمایشگاه امسال در فرهنگسرای کوی آیت اله مدرس برگزار شده و خدماتی همچون خدمات بهداشت دهان و دندان، اندازه‌گیری فشارخون، مشاوره های بارداری و سلامت باروری، واکسیناسیون کرونا، مشاوره‌ سلامت روان و تغذیه و رژیم درمانی ارائه می شود.

این نمایشگاه با مشارکت دفتر تسهیل گری و توسعه محلی کوی مدرس موسسه نیکوکاری رادمان و با حضور سفیران سلامت از امروز ۱۹ اردیبهشت شروع شده و تا اواخر هفته تدوام خواهد یافت،

شهروندان گرامی به ویژه اهالی محترم کوی آیت اله مدرس می توانند در بازه زمانی ذکر شده از ساعت ۸ الی ۱۲ صبح به این نمایشگاه مراجعه نمایند و از خدمات ارائه شده بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا