اخبار دزفول

عیسی‌زاده: پرداخت به موقع حقوق کارگران از اولویت‌های شهرداری دزفول است

خلاصه خبر
  • شهردار دزفول گفت: پرداخت به موقع حقوق کارگران از اولویت‌های مهم شهرداری دزفول است به گونه‌ای که در این زمینه شهرداری دزفول در شرایط بهتری نسبت به شهرداری‌های سایر شهرها قرار دارد.

به گزارش دزفوری از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، سیدمحمدحسن عیسی زاده در جمع کارگران شهرداری با تبریک فرارسیدن روز کار و کارگر اظهار کرد: توجه به قشر کارگر و اهتمام نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران از اولویت های مهم شهرداری دزفول است به گونه ای که در این زمینه شهرداری دزفول در شرایط بهتری نسبت به شهرداری های سایر شهرها قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری قدردان تلاش های شبانه روزی تمام کارگران است، افزود: کارگران در شرایط مختلف اقدام به خدمت رسانی به شهر و شهروندان می کنند و در این راه سختی های زیادی متحمل می شوند لذا ما باید علیرغم وجود مشکلات و کمبودهای مالی نسبت به پرداخت عادلانه حق و حقوق این قشر اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

عیسی‌زاده افزود: مدیران شهرداری وظیفه حمایت، پشتیبانی، تدارکات و مدیریت را بر عهده دارند و کارگران نیز در جایگاه ارزشمندی قرار دارند به گونه ای که اگر وجود کارگران و زحمات و تلاش های آنها نباشد شهرداری قادر به خدمت رسانی به شهر و شهروندان نیست.

شهردار دزفول همچنین عنوان کرد: همانگونه که کارگران شبانه روزی در حال فعالیت هستند ما نیز باید به طور شبانه روز در کنار این قشر و حامی آنها باشیم که بتوانیم با این کار گامی در راستای بهبود شرایط رفاهی کارگران برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا