اخبار دزفول

آزمون تربیت بدنی موسسه‌های آموزش عالی خوزستان برگزار شد

خلاصه خبر
  • آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ استان خوزستان به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از ۲۸ تیرماه الی ۳۱ تیرماه، مجری برگزاری آزمون داوطلبان آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی دانشگاه های سراسری در کنکور ۱۴۰۲ بود.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، دکتر ایمان ورجاوند معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت، این واحد دانشگاهی، میزبان سه هزار نفر پسر و دختر متقاضی شرکت کننده از استان خوزستان بود که در مجتمع ورزشی امام علی(ع) واقع در پردیس آموزشی – پژوهشی شهید دکتر حاج احمد سوداگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

ورجاوند ادامه داد: در حوزه برگزاری آزمون عملی، معاینه پزشکی و غربالگری وضعیت بدنی و تندرستی با نظارت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد که در سایت مربوطه به صورت محرمانه ثبت شدند و ان شاءالله در شهریور ماه سال جاری نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با توجه به امکانات سخت افزاری مناسب و همچنین نیروی انسانی متخصص از جمله اساتید فرهیخته، کارکنان با تجربه و دانشجویان پرتلاش و کارنامه عالی این واحد دانشگاهی در سنوات گذشته در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای سومین سال پیاپی و برای چهارمین بار به عنوان مجری برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی از طرف پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی وزرات علوم و تحقیقات و فناوری کشور معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا