اخبار دزفول

ادامه طرح احداث پل میانرود با حل مشکل محیط زیستی

به گزارش دزفوری از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده دزفول، سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی که پیگیریهای مستمری از آغاز دوران نمایندگی و سنوات قبل برای تکمیل پروژه پل میانرود داشته امروز یکشنبه ۵ آذرماه با اشاره به نشست با دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با پیگیریهای مستمر و تعیین پیمانکار پل میانرود عملیات اجرایی آن در خرداد ماه امسال آغاز شد.

وی افزود: با وجود شروع به کار مشکلاتی در خصوص مجوزهای زیست محیطی بوجود آمد که عملیات احداث آن متوقف شد.

آوایی تصریح کرد : طی برگزاری جلسات و مساعدت رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور این مشکل برطرف و مقرر شد احداث این پروژه از سر گرفته شود و مشکلی برای ادامه احداث پل میانرود وجود ندارد.

گفتنیست با دعوت آوایی از قالیباف رئیس مجلس و بازدید از این پل، اعتبارات احداث آن از سطح استانی به اعتبارات ملی تغییر یافت تا با سرعت بیشتری عملیات اجرایی انجام گرفته شود.

به گزارش دزفوری، کاهش ۴۰ کیلومتری مسیر دزفول به اهواز و سهولت تردد اهالی شهرهای میانرود، صفی آباد و شهر امام به هفت تپه، ‌برقراری ارتباط مطلوب و ایمن کارخانه‌های مستقر در هفت تپه و ایمنی تردد کارگران شاغل در این شرکت‌ها از مهم‌ترین اهداف ساخت این پل است.

با تکمیل و بهره‌برداری از پل میانرود علاوه بر اینکه شهرهای میانرود و شهر امام و نیز تعدادی از روستاهای‌ بخش مرکزی دزفول از بن بست خارج می‌شوند، مسافت جاده‌ای دزفول به اهواز نیز بیش از ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

پل میانرود، این جاده را به هفت تپه و جاده ترانزیتی اندیمشک اهواز متصل و فاصله دزفول تا اهواز را ۱۸ کیلومتر نزدیک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا