اخبار دزفول

فرمانده جدید انتظامی دزفول معرفی شد

خلاصه خبر
  • سرهنگ روح اله یاری‌زاده روز چهارشنبه در آیینی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ روح الله گراوندی فرمانده پیشین قدردانی شد.

به گزارش دزفوری از ایرنا، فرماندار ویژه و معاون استاندار خوزستان روز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان دزفول در سالن فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: شورای تامین شهرستان دزفول دارای وحدت بسیار خوب و مثال زدنی است و فرمانده پیشین انتظامی دزفول در دوران مسوولیت خود خدمات فراوانی به یادگار گذاشت.

علیرضا خردمند افزود: فرماندهی انتظامی دزفول در کنار اقتدار به دلیل برخورد مهربانانه با مردم و شهروندان مصداق بارزی از قانون گرایی نیروهای انتظامی را به نمایش گذاشت.

وی امنیت را مقدمه و بسترساز تمام فعالیت‌ها دانست و ادامه داد: تولید ثروت و همچنین حرکت در مسیر رشد و توسعه علمی، اخلاقی و اجتماعی نیاز به تامین امنیت دارد.

فرماندار ویژه دزفول تاکید کرد: امنیت در شهرستان دزفول به همت کارکنان امنیتی و انتظامی دزفول در شرایط پایداری قرار دارد.

وی فرمانده جدید انتظامی دزفول را پرتلاش و آشنا به مسایل شهرستان دانست و افزود: همه دستگاه‌ها و اعضای شورای تامین شهرستان دزفول کمک کار سرهنگ یاری زاده فرمانده جدید انتظامی دزفول برای ارتقای امنیت پایدار هستند.

رژیم صهیونیستی ظلم و جنایت را به نهایت رسانده است

فرماندار ویژه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: اقدام جنایت بار صهیونیست‌های آدم کش عبور از تمام خطوط انسانیت و فراتر از جنایت است.

وی افزود: مردم ولایتمدار پایتخت مقاومت ایران اسلامی ساعت ۱۹ امشب به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مقابل حرم حضرت سبزقبا(ع) تجمع می‌کنند.

خردمند اظهارکرد: مردم دزفول با حضور گسترده در این تجمع بار دیگر همدردی با مردم فلسطین و محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش می‌گذارند.

امنیت مهمترین رکن جامعه است

امام جمعه دزفول نیز در این آیین گفت: آیین‌های تودیع و معارفه یادآوری این موضوع است که مسوولیت‌ها گذرا هستند و مسوولان باید از فرصت مسوولیت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور، امنیت را مهمترین رکن جامعه دانست و افزود: سرهنگ گراوندی چهار سال در سخت ترین شرایط مسوولیت فرماندهی انتظامی دزفول را به عهده داشت و با تدابیر خود توانست موج‌های اجتماعی را مدیریت کند.

وی با اشاره با تلاش دشمن برای احیای اغتشاشات در ماه‌های اخیر بیان کرد: تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه جدید در ماه‌های اخیر به همت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و بصیرت مردم بار دیگر به سنگ خورد.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: دزفول در عرصه‌های مختلف نیاز به توجه جدی مسوولان استانی دارد و انتظار داریم تا فرمانده انتظامی خوزستان در دوران جدید توجه جدی به دزفول داشته باشند.

وی همچنین با تسلیت شهادت مردم مظلوم غزه گفت: ظلم و جور در دنیا زیاد شده و مردم جهان تشنه ظهور حضرت حجت(عج) هستند.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه دنیا محل ابتلا و فتنه برای انسان‌ها است، تصریح کرد: فتنه‌ها و آزمایش‌های دنیا برای ایجاد تمایز بین حق جویان و دنبال کنندگان باطل است.

امنیت پایدار دزفول نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی است

فرمانده سابق انتظامی دزفول نیز در این آیین ضمن طلب حلالیت از مردم این شهرستان تاکید کرد: امنیت پایدار در دزفول به دلیل تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و تبدیل تهدیدها به فرصت در این شهرستان بوده است.

سرهنگ روح الله گراوندی افزود: برخورد مقتدرانه با اشرار و کمک خاضعانه به مظلومان راهبرد نیروی انتظامی در دزفول بوده است.

وی ادامه داد: دزفول دیار قهرمانان و پایتخت مقاومت ایران اسلامی است که بنده چهار سال و پنج ماه و هشت روز افتخار خدمت به مردم این شهر را داشتم.

فرمانده سابق انتظامی دزفول بیان کرد: چهار سال گذشته دوران سخت و پرتلاطم اجتماعی متاثر از شرایط کلی کشور در دزفول بود که با بصیرت مردم و همراهی مسوولان از آن دوران سخت به سلامت گذر کردیم.

وی افزود: احساس امنیت در دزفول نتیجه تلاش شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تعامل بسیار خوب، صمیمانه و حضور میدانی شورای تامین این شهرستان است.

سرهنگ گراوندی گفت: بصیرت ماموران انتظامی دزفول چراغ راه خدمت به مردم این دیار در مسیر تامین امنیت و احقاق حقوق شهروندان است.

وی افزود: امروز بار سنگین مسوولیت فرماندهی انتظامی را تحویل سرهنگ یاری زاده می‌دهم که سالیان متوالی تجربه فعالیت در فرماندهی انتظامی دزفول را دارد.

فرمانده سابق انتظامی دزفول گفت: استتمرار و ارتقای تعامل دستگاه‌ها و مسوولان شهرستان با فرماندهی جدید انتظامی دزفول موجب ارتقای خدمت رسانی نیروهای خدوم به مردم می‌شود.

ارتقای امنیت اجتماعی دستور کار مهم فرماندهی جدید انتظامی دزفول است

فرماندهی انتظامی جدید دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه خدمت به مردم دارالمومنین دزفول توفیقی بزرگ است، گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در میان شهروندان به عنوان اولویت در دستور کار فرماندهی انتظامی دزفول است.

سرهنگ روح الله یاری زاده ادامه داد: همکاری و استفاده از ظرفیت مشاوره‌ای فرماندهان، پیشکسوتان، همکاری و ارتقای همکاری با سپاه، بسیج و دستگاه قضایی و بهره گیری از پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان دزفول در راستای ارتقای امنیت پایدار به کار گرفته می‌شود.

وی اظهارکرد: مجموعه نیروی انتظامی در لباس مقدس و سبز سربازی امام زمان(عج) در برخورد با مخلان نظم اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و آماده هرگونه جانفشانی در این مسیر هستند.

به گزارش دزفوری از ایرنا، سرهنگ روح الله گراوندی که سابقه فرماندهی انتظامی دشت آزادگان و فرماندهی شهرستان جم استان بوشهر را در کارنامه دارد از اردیبهشت ۱۳۹۸ مسوولیت فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول را به عهده داشت.

اواخر مرداد ماه امسال سرهنگ گراوندی فرمانده سابق انتظامی دزفول با پیشنهاد سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان و طی حکمی از سوی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، به عنوان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده جدید دزفول پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان شوش را به عهده داشته است. وی پیش تر نیز مسوولیت‌هایی در فرماندهی انتظامی دزفول داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا