اخبار دزفول

محل‌هایی برای ساخت باغ ویلا باهدف حفظ باغات دزفول تعیین شود

خلاصه خبر
  • رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به قطعه قطعه کردن باغات مرکبات دزفول با هدف ایجاد باغ ویلا گفت: انتظار می‌رود جهاد کشاورزی محل‌های مناسبی برای احداث باغ ویلا به منظور جلوگیری از تخریب باغات مرکبات دزفول تعیین کند.

به گزارش دزفوری از ایرنا محمد حسن پرآور روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر دزفول در سالن جلسات این شورا افزود: شهرستان دزفول، شهرستان کشاورزی است و باید توجه ویژه‌ای به مسائل و زیرساخت‌های آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: تبدیل باغات و قطعه قطعه کردن آنها برای باغ ویلا به بخش باغداری شهرستان دزفول آسیب وارد می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: اگر قطعه قطعه کردن باغات مرکبات دزفول ادامه یابد در مدت کوتاهی خواهیم دید که هیچ مرکباتی از دزفول صادر نمی‌شود.

وی افزود: دزفول در گذشته درخصوص تولید ارقام مختلف مرکبات حرف‌ها برای گفتن داشت و اگر به وضعیت موجود بی‌توجهی شود در آینده با مشکل مواجه می‌شویم.

پرآور با گرامیداشت ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی گفت: این نهاد از بدو تاسیس برای رفع محرومیت از نقاط محروم تشکیل شد و گام‌های خوبی در این زمینه برداشت.

وی همچنین ۲۵ خرداد روز جهانی گل و گیاه را یادآور شد و افزود: این نامگذاری به منظور ترویج، نگهداری و توسعه گل و گیاه در جامعه انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بر لزوم برپایی نمایشگاه‌های گل و گیاه در سطح شهرستان بیان کرد: اکنون با وجود آپارتمان نشینی، شهروندان اهتمام ویژه‌ای بر پرورش گل و گیاه در خانه‌ها دارند.

عملکرد سه ماهه نخست سال جاری کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر دزفول و لوایح رسیده به این شورا در این نشست بررسی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا