اخبار دزفول

اهدای ۹۲۰ کیسه برنج به پرسنل درمان بخش کرونای دزفول

خلاصه خبر
  • مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: یکی از خیرین سلامت دزفول، ۹۲۰ کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی وارداتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و بین پرسنل و نیروهای خدماتی بخش کرونای بیمارستان بزرگ این شهرستان توزیع کرد.

کاظم اردو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حاج غلامحسین زاده دباغ به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی و بدون وقفه مدافعان سلامت در طول دوران کرونا و به مناسبت عید سعید فطر، این کیسه های برنج را اهدا کرد.
وی با قدردانی از همه افرادی که در دوران کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی برای نجات جان هموطنان و بیماران تلاش کردند، افزود: مجمع خیرین سلامت دزفول قدردان خیرین حوزه سلامت است که با اهدای مال خود و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی از مراکز بهداشتی درمانی حمایت و پشتیبانی کردند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول بیان کرد: مجمع خیرین سلامت به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رابط خیرین و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور
 آمادگی دارد هرگونه مشاوره و همفکری را در اختیار علاقه مندان به توسعه و پیشرفت حوزه بهداشت و درمان قرار دهد.
وی افزود: در حال حاضر طرح‌های مختلف نظیر ساخت خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز بهداشت، اورژانس‌های ۱۱۵ و مراکز بیمارستانی نیاز به احداث، مرمت و نوسازی دارند که مجمع خیرین از همه خیرین علاقه مند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می‌کند.
اردو همچنین ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهارداشت: این مجمع به مناسبت آغاز هفته سلامت ۸۰ هزار عدد ماسک تهیه شده توسط خیرین حوزه سلامت را برای توزیع بین مردم مناطق کم برخوردار به مرکز بهداشت شهرستان دزفول اهدا کرد.

به گزارش دزفوری از ایرنا، مجمع خیرین سلامت کشور با هدف ساماندهی خیرین به دستور مقام معظم رهبری در سال ۸۸ راه اندازی شد و مجمع خیرین سلامت دزفول نیز ۱۶ دی‌ماه سال ۹۰ آغاز بکار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا