اخبار دزفول

امام جمعه دزفول: اعتراض مردم خوزستان به کم آبی به حق بود

خلاصه خبر
  • امام جمعه دزفول اعتماد دولت به دشمن در جریان مذاکرات هسته‌ای را تجربه‌ای ناموفق دانست و گفت: دولت جدید از این تجربه استفاده و به توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و جهادی اعتماد کند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب افزود: حضرت آقا در این دیدار یادآور شدند که فرصت خدمت به مردم یک نعمت بزرگ الهی است که باید از تمام توان از این فرصت استفاده و به مردم خدمت کرد.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربه دولت گذشته و عبرت گیری از آن افزود: دولت اعتماد به غرب را تجربه کرد که جواب نداد و معلوم شد از این ظریق مشکلی حل نمی‌شود.

امام جمعه دزفول بیان کرد: دل دشمن برای ما نسوخته و بنا به فرموده حضرت آقا اگر بتواند ضربه هم به ما می‌زند و اگر جایی ضربه نزده نتوانسته است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هرگز اعتماد به غرب نتیجه‌ای در برنداشته است، اظهارداشت: دشمن تلاش دارد با مذاکره ما را مشغول و از سرمایه‌های داخلیمان غافل کند.
وی با بیان اینکه برخی با وجود فرصت‌ سوزی‌های زیاد همچنان به دنبال مذاکره بودند، افزود: حضرت آقا فرمودند آمریکایی‌ها در نقض تعهد لنگه ندارند چراکه قذافی و صدام حسین به آنها اعتماد کردند و دچار بلا شدند.
امام جمعه دزفول بیان کرد: آمریکایی‌ها در حرف می‌گفتند تحریم‌ها را بر می‌داریم ولی در عمل نه تنها تحریم‌ها را برنداشتند بلکه تلاش داشتند جمله‌ای به متن توافق‌نامه اضافه کنند تا براساس آن راه را برای مذاکره در موضوعات مختلف نظیر مسایل دفاعی موشکی، حقوق بشر و مسایل منطقه‌ای باز بگذارند و از طریق آنها ما را به چالش بکشند.
وی با بیان اینکه دولت از این موضوع بارها ضربه خورد ولی باز هم به دنبال مذاکره رفت، افزود: دشمن به دنبال امضای ما است تا بتواند از طریق آن به ما فشار بیاورد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی مذاکره و نقض تعهد از سوی آمریکا را تجربه ای برای دولتمردان دانست و گفت: متاسفانه در دولت گذشته توجهی به رویش‌ها نشد و افرادی خسته و ناتوان در مسوولیت‌ها گماشته شدند که نتیجه آن نفوذ عده‌ای در بدنه دولت شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم افزود: گرانی‌های لجام گسیخته باعث نارضایتی مردم شد. 

اعتراض مردم خوزستان به کم آبی به حق بود

امام جمعه دزفول اعتراض مردم خوزستان به کم آبی را به حق دانست و گفت: انتظار می‌رفت مسوولان پیش از اعتراضات مردمی و سواستفاده شبکه‌های معاند مشکل کشاورزان و قطعی برق را برطرف کنند.
وی با تاکید بر لزوم مبارزه مستمر دولت جدید با فساد و رانت افزود: اگر مسوولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب توجه و آنها را عملی می‌کردند به طور قطع این مشکلات پیش نمی‌آمدند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم تلاش جهادی دولت جدید بری جبران عقب افتادگی‌ها اظهارداشت: در دولت جدید یا کسی مسوولیت نپذیرد یا بداند که برای رفع مشکلات کشور باید به صورت شبانه روزی تلاش کند.

توزیع ۱۲۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان دزفول به مناسبت عید غدیر
حجت الاسلام قاضی دزفولی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران گرامیداشت عید غدیر در دزفول اظهارداشت: ۱۲۰ هزار پرس غذا در روزهای قبل در سطح شهرستان دزفول طبخ و بین نیازمندان توزیع شد که ۲۴ هزار پرس آن در مصلای دزفول طبخ شدند.
وی با اشاره به راه اندازی ۲۰ کاروان شادی در دزفول افزود: نزدیک به ۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر بین نیازمندان دزفول توزیع و ۱۰ نمایشنامه اجرا شد که جای فدردانی دارد.

جذب نیروهای بومی در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در اولویت باشد
امام جمعه دزفول با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان آماده بهره برداری است، گفت: فلسفه این بیمارستان خدمت به اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار ضعیف است.
وی افزود: این قشر هرگاه اتفاقی برای کشور افتاد سینه سپر می‌کنند از این رو نظام باید به آنها توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر اینکه برنامه مدیریتی این بیمارستان باید دراختیار مسوولان شهرستان دزفول باشد، اظهارداشت: جذب نیروی بومی در این بیمارستان باید در اولویت باشد ضمن اینکه باید شرایط مساوی و آزمون استخدامی برای جذب نیروها برقرار شود.

حقوق بشر غربی ابزاری برای سواستفاده دشمن است
امام جمعه دزفول سالروز رحلت عالم ربانی علی اکبر مشکینی را گرامی داشت و به روز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و گفت: باید حقوق بشر اسلامی که برگرفته از دین و برای کرامت انسانی است را با حقوق بشر غربی که ابزاری برای سواستفاده دشمن است، مقایسه کرد.
وی با بیان اینکه غربی‌ها فقط ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند، افزود: الگوی سبک زندگی، تربیت فرزند و همسرداری باید براساس منش اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) باشد چون معنویات و دلبستگی به آنها باعث ارتقا و نجات انسان می‌شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه آرامش در گرو وابسته نشدن به دنیا است، افزود: هر کس از یاد خدا روی گرداند خداوند معیشت او را تنگ و زندگی را برای او دشوار می‌کند.

تولید محتوا در قالب هنر جنگ نرم دشمن را با شکست مواجه می‌کند
امام جمعه دزفول خواستار تولید محتوا در زمینه وقایع تاریخی از سوی رسانه‌ها، هنرمندان و فیلمسازان شد و گفت: با تولید محتوا در این زمینه می‌توان مقابل جنگ نرم دشمن ایستاد و باعث رشد و تعالی جامعه شد.
وی افزود: تولید محتوا در قالب هنر تاثیر زیادی در جامعه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا