اخبار دزفول

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خوزستان از حوزه قضایی دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور سر زده در حوزه قضایی دزفول ضمن بازدید از شعب مستقر در دادگستری این شهرستان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای مرتفع کردن این مشکلات صادر کرد.

به گزارش دزفوری، علی دهقانی با حضور سر زده در حوزه قضایی دزفول ضمن بازدید از شعب مستقر در دادگستری این شهرستان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای مرتفع کردن این مشکلات صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در این بازدید ضمن گفت‌‌وگو با مراجعه کنندگان، در جریان مسائل و مشکلات موجود در این حوزه قضایی قرار گرفت و قضات و کارکنان هم گزارشی از روند رسیدگی به پرونده ها و مشکلاتشان ارائه کردند.

وی در این بازدید خطاب به قضات و کارکنان اداری حوزه قضایی دزفول، گفت: باید با رعایت نظم و انضباط، دقت و سرعت در رسیدگی ها، حساسیت در پیگیری پرونده‌های مهم و امنیتی و پاسخگویی به موقع و با روی گشاده به مراجعان رضایتمندی آنان را از عملکرد دستگاه قضایی افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان بر اجرای دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه ها بخصوص کاهش جمعیت کیفری، ساماندهی اجرای احکام و بایگانی‌ها، سوق دادن مراجعان به استفاده از امکانات و خدمات الکترونیک قضایی و موضوع تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی مراجعان تاکید کرد.

منبع
میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا