اخبار دزفولویژه

بازگشایی مدارس دزفول و خوزستان در هاله ای از ابهام؛ ۱۵ شهریور آغاز سال تحصیلی

به گزارش دزفوری، درحالی که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بازگشایی مدارس خوزستان به صورت غیر حضوری خبر می دهد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان این موضوع را رد میکند.

کوروش مودت در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان، اعلام کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازگشایی غیر حضوری گرفته نشده و ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۱۵ شهریور به صورت حضوری سال تحصیلی را آغاز خواهیم کرد.

این در حالی است که ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به وضعیت قرمز کرونا خبر می دهد و می گوید: این موضوع  برای کل شهرهای استان زنگ هشداری جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

او می گوید: هم‌اکنون وضعیت کلی استان خوزستان نیز در حالت هشدار است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.

همچنین رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا نیز گفت :

تصمیم گیری در خصوص بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور با ستاد ملی کرونا بوده است.

استان خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارد و ۳ شهر بهبهان ، آغاجری و امیدیه در وضعیت قرمز قرار دارند.

نگرانی ما در خصوص سلامت مردم و دانش آموزان باعث شد تا به علت گرمای هوا و وضعیت هشدار کرونا در خوزستان ، پیشنهاد خود را مبنی بر به تعویق افتادن بازگشایی مدارس به ستاد ملی کرونا اعلام کنیم.

پیشنهاد به تعویق افتادن بازگشایی مدارس به ستاد ملی کرونا اعلام شده است ولی تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده ایم بنابراین تا این لحظه بخشنامه قبلی ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در روز ۱۵ شهریور به قوت خود باقی است.

شیوه حضوری یا غیر حضوری بودن کلاسها با تصمیم آموزش و پرورش است که طی بخشنامه ای به مدارس اعلام خواهد شد.

منبع
صدا و سیمای آبادان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا