اخبار دزفول

برای اولین بار در دزفول مادر باردار در اتاق CPR زایمان کرد

خلاصه خبر
  • معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:برای نخستین بار یک مادر باردار در اتاق احیای اورژانس (CPR) بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) زایمان کرد.

عبدالکریم فیروز زاده،اظهار داشت:صبح روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه، مادر باردار جوانی پس از مراجعه به اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) با بی قراری و درد شدید زانو که در نزدیکی درب ورودی اورژانس افتاده بود در این میان کارشناس اورژانس معاونت درمان متوجه قضیه می شود.

وی افزود:در اسرع وقت مصدوم به اتاق CPR اورژانس جهت مداوی زانو انتقال می باید که بلافاصله بیمار زایمان و فرزند پسر سالم خود را متولد می کند.

معاون درمان بیان داشت:اقدام سریع و به موقع و احساس مسئولیت آقای حسن موسایی کارشناس اورژانس بیمارستانی معاونت درمان در پیگیری و انتقال این مادر باردار و تسهیل در پروسه زایمان قابل تقدیر است.

وی افزود:همچنین از خدمات ارزنده ماما، مسئولین و کادر درمان بخش اورژانس کمال تشکر را داریم و امید است بیش از پیش در ارائه خدمات درمانی در شأن شهروندان محترم توفیق داشته باشیم.در ضمن افراد دخیل در این پروسه زایمان توسط مدیریت بیمارستان تجلیل خواهد شد.

مراسم تجلیل از حسن موسایی با حضور دکتر عبدالکریم فیروز زاده معاون درمان، رئیس اداره پرستاری و سایر مسئولین این معاونت در روز چهارشنبه سوم آذرماه سال جاری در دفتر این معاونت صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا