اخبار دزفول

بسیج دزفول بیش از ۴۹ هزار نفر را علیه کرونا واکسینه کرد

خلاصه خبر
  • فرمانده سپاه دزفول: نیروهای بسیج دزفول تاکنون بیش از ۴۹ هزار نفر از مردم این شهرستان را علیه کرونا واکسینه کرده‌اند که سندی افتخارآمیز برای بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به خدمات بسیج پس از پیدایش ویروس منحوس کرونا گفت: نیروهای بسیج دزفول تاکنون بیش از ۴۹ هزار نفر از مردم این شهرستان را علیه کرونا واکسینه کرده‌اند که سندی افتخارآمیز برای بسیج است.

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده گفت: نیروهای جهادی بسیج با همکاری دستگاه‌های مختلف و سایر اقشار جامعه از ابتدای شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری منحوس وارد عمل شدند.

وی با اشاره به ضد عفونی معابر توسط نیروهای بسیجی افزود: اکنون نیروهای بسیجی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال واکسیناسیون مردم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به فعالیت شبانه روزی پاسداران و بسیجیان برای تامین امنیت شهرستان اظهارداشت: گشت‌های شبانه امنیت توسط نیروهای بسیج در حال انجام است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: حضرت امام ره. پنجم آذرماه ۱۳۵۸ با اندیشه‌ای بلند و با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمن و کمک به مردم ایران اسلامی، بسیج را پایه گذاری و تاسیس بسیج را به طور رسمی اعلام کردند.

سرهنگ لیلی‌زاده افزود: آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ برای ترساندن مردم ایران و دور کردن آنها از اهداف والای خود، ناوهای جنگی خود را به خلیج فارس اعزام کرد که امام خمینی ره. برای خنثی کردن این تهدیدات و نشان دادن اینکه مردم ایران آماده جانفشانی برای انقلاب هستند، دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی ادامه داد: بسیج مستضعفان از زمان شکل گیری برکات زیادی داشته است چون آمده از مردم، برای مردم و با مردم بوده و قرار است هر جا مردم نیاز به کمک، همدلی و همراهی داشتند وارد عمل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشترین کمک‌ها را در جبهه‌ها داشت، گفت: بسیج بعد از پیروزی ایران اسلامی در جنگ، در دوران سازندگی و بعد از آن در بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله نیز خوش درخشید و در اقصی نقاط کشور به تلاش و فعالیت پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا