اخبار دزفول

تعداد ۳ کارگاه صنعتی در دزفول پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمپ ۳ باب کارگاه صنعتی بعلت نقض رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و عدم توجه به تذکرات بازرسان بهداشت حرفه ای خبر داد.

مهندس پورآیین طی اعلام این خبر افزودند: یکی از اجزاء طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت) وجود تیم نظارتی در قالب بازرسان بهداشت حرفه ای بوده که این بازرسان به منظور تشدید نظارت ها بر رعایت موازین بهداشت کار، اقدام به بازدید از کارگاه ها، صنایع، کارخانجات ،ادارات و بانک ها و…. در سطح شهرستان نموده و استاندارد های بهداشتی تعیین شده از سوی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت را بررسی می کنند.

بنابراین در همین راستا بازرسان بهداشت حرفه ای، طی نظارت های خود پس از صدور تذکر و اخطاریه های لازم اقدام به پلمپ ۳ کارگاه ناقض این استاندارد ها کرده اند.

رضا پورآیین در پایان این گزارش گفتند: زمستان و فصل سرما فرا رسیده و سفید یا سیاه بودن وضعیت کرونا در این فصل به مشارکت صنایع، ادارات، اصناف و عموم مردم در رعایت پروتکل ها بستگی دارد، و به شهروندان توصیه کردند، دستاورد های اخیر به دست آمده در زمینه کنترل بیماری در شهرستان را با مراعات نکات بهداشتی به ویژه محدود کردن دور همی ها حفظ نمائیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا