اخبار دزفول

تکمیل بخشی از طرح تعریض جاده بن‌جعفر تا قبل از عید

خلاصه خبر
  • معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان: قطعه یکهزار و ۶۰۰ متری این جاده پیشرفت خوبی دارد و پیش بینی می‌شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا قبل از نوروز امسال تکمیل شود

به گزارش دزفوری، مهدی غفاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح تعریض جاده بن جعفر دزفول افزود: انتظار می‌رود دادستانی و نیروی انتظامی هنگام اجرای حکم رفع معارضان همکاری لازم را با نیروهای اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جاده بن جعفر دزفول یک جاده بسیار مهمی است، افزود: تصادفات بالایی به دلیل عرض کم در این جاده رخ می‌دهد و مشکلات مردم در این محور زیاد است.

مدیرکل دیوان محاسبات خوزسان با اشاره به چندین بار بازدید از این طرح برای رفع مشکلات آن اظهارداشت: این طرح در برخی نقاط متوقف شده بود که لازم بود با ورود خود بستر را برای ادامه کار فراهم کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد با گره گشایی صورت گرفته در روند اجرای طرح، بخش عمده‌ای از جاده بن جعفر تا قبل از عید زیر بار ترافیک برود.

غفاری با بیان اینکه فلسفه حضور دیوان محاسبات خدمت به مردم است، افزود: امیدواریم با حضور میدانی در عرصه خدمت، چالش‌های موجود را برطرف کنیم.

رضا امیرپور معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز در این بازدید گفت: طرح تعریض جاده بن جعفر شامل ۲ قطعه یکهزار و ۶۰۰ متری و یکهزار و ۲۰۰ متری است که هر دوی آنها فعال هستند.

وی افزود: قطعه یکهزار و ۶۰۰ متری با پیمانکاری سازمان عمران شهرداری دزفول پیشرفت خوبی دارد و پیش بینی می‌شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا قبل از نوروز امسال تکمیل شود.

امیرپور بیان کرد: قطعه یکهزار و ۲۰۰ متری هم در مرحله عملیات خاکی است که امیدواریم پیمانکار آن با تزریق اعتبار فعال شود.

وی افزود: در حال حاضر ۹۰ میلیارد ریال برای این قطعه پیش بینی اعتبار شده که امیدواریم تخصیص ۱۰۰ درصدی داشته باشد.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این بازدید گفت: جاده بن جعفر ترافیک بالایی دارد و لازم است طرح تعریض آن با سرعت بیشتری انجام شود.

علی فرهمندپور با بیان اینکه در فاز نخست تعریض جاده بن جعفر معارض نداریم، افزود: انتظار می‌رود قیر لازم برای آسفالت جاده تامین شود.

به گزارش دزفوری جاده محمد بن جعفر طیار(ع) دزفول از جاده های حادثه خیز شهرستان است که طرح تعریض آن با توجه به تصادفات زیاد در دستور کار قرار گرفته است. 

منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا