اخبار دزفول

جهادگران دزفول هشت باب خانه برای نیازمندان ساختند

رضا آیت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعتبار ساخت این منازل از طریق مردم تامین شده است، افزود: کمیته امداد و بهزیستی نیز کمک‌های جزئی در این خصوص داشته‌اند.
وی ادامه داد: کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی بوده که اغلب کمک‌های غیرنقدی در قالب تهیه مصالح ساختمانی بوده است.
مدیر قرارگاه جهادی روضه الزهرا دزفول سیاست این قرارگاه جهادی را استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی دانست و گفت: در برخی موارد، مصالح توسط این گروه جهادی تامین شده و گروهی دیگر به عنوان مجری عمل کرده‌اند.
وی افزود: قرارگاه جهادی روضه الزهرا دزفول در حوزه‌های درمانی، تامین بسته‌های معیشتی، تامین جهیزیه، وام قرض‌ الحسنه ازدواج و اشتغال، توزیع گوشت و غذای گرم به صورت مستمر، کمک به کادر درمان و کارگاه تولید ماسک نیز فعال بوده است.
آیت به فعالیت‌های این گروه جهادی در خارج از شهرستان نیز اشاره کرد و اظهارداشت: همزمان با زلزله کرمانشاه علاوه بر کمک تجهیزاتی و اقلام در بازسازی روستاهای زلزله زده، تعدادی از نیروها در روستای کویک عزیز مستقر و نسبت به بازسازی و تکمیل منازل اقدام کردند.
وی افزود: سال گذشته نیز در وضعیت بی‌آبی برخی روستاهای خوزستان،‌ مخازن آب توسط این گروه جهادی تامین و بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی برای اهالی تهیه شد.
مدیر قرارگاه جهادی روضه الزهرا دزفول بیان کرد: این گروه جهادی در سیل سال ۹۸ خوزستان نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و به قرارگاهی برای رجوع سایر گروه‌های جهادی از نقاط مختلف کشور تبدیل شد.
وی افزود: این قرارگاه جهادی هنگام سیل، حدود پنج میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری و در منطقه آهودشت شوش هزینه کرد ضمن اینکه این خدمات هنوز هم تداوم دارد. 

آیت درخصوص فعالیت‌های فعلی این گروه نیز گفت: در حال حاضر، چهار واحد مسکونی توسط این گروه جهادی برای نیازمندان در حال ساخت است.
وی افزود: با همراهی و کمک‌های مردمی، یکی دیگر از منازل در دست ساخت این قرارگاه جهادی به مرحله اجرای سقف رسیده است که با توجه به هزینه بالای عملیات ساختمانی، اکنون به یک پمپ انتقال بتن و ۱۰ مترمربع بتن نیاز داریم که هزینه هر متر بتن حدود هشت میلیون ریال است.
مدیر قرارگاه جهادی روضه الزهرا دزفول اظهارداشت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را برای تکمیل این خانه‌ها و سایر فعالیت‌ها به شماره کارت 
۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۱۱-۴۹۰۲ واریز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا