اخبار دزفولاخبار خوزستان

قاچاقچیان ماینر در دزفول و هفتکل محکوم به پرداخت جریمه شدند

خلاصه خبر
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: قاچاقچیان ماینر در شهرستان‌های دزفول و ماینر به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، نعمت اله بیرانوندی بیان کرد:گزارشی مبنی بر کشف تعداد سه دستگاه ماینر قاچاق ( دستگاه استخراج ارز ) از سوی فرماندهی انتظامی دزفول به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

وی گفت: شعبه پس از اخذ دفاع متهم و استعلام لازم و محرز شدن تخلف انتسابی اقدام به صدور رای کرد که علاوه بر ضبط کالا متهم به مبلغ ۵۴۹ میلیون و ۳۵۷ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ادامه داد: این پرونده پس از سیر مراحل قانونی برای اجرا به دایره اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال و اجرا شد.

وی همچنین گفت: سه دستگاه ماینر قاچاق ( دستگاه استخراج ارز ) از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان هفتکل کشف و پرونده آن به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رامهرمز ارسال شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از اخذ دفاع متهم و استعلام لازم و محرز شدن تخلف انتسابی اقدام به صدور رای کرد و فرد متهم علاوه بر ضبط کالا  به پرداخت مبلغ ۶۶۵ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: این پرونده پس از سیر مراحل قانونی برای اجرا به دایره اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال و اجرا شد.

سامانه اینترنتیhttp://tazirat۱۳۵.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکایت های مردمی است.

منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا