اخبار دزفول

دیدار امام جمعه با سید حسن عیسی زاده شهردار دزفول

خلاصه خبر
  • امام جمعه و اعضای ستاد اربعین شهرستان دزفول ظهر امروز شنبه با حضور در محل دفتر شهردار با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی شهرداری دزفول، در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول با تبریک انتخاب شهردار دزفول و آرزوی موفقیت برای ایشان و مجموعه شهرداری، در خصوص اقدامات ستاد اربعین این شهرستان طی سال های گذشته توضیحاتی ارائه و از اقدامات و همکاری های شهرداری دزفول با این ستاد قدردانی کرد.

در ادامه دکتر عیسی زاده شهردار دزفول با قدردانی از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول به نقش و جایگاه مهم ائمه جمعه در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: به طور قطع این جایگاه ویژه باعث وجود وحدت و یکدلی در جامعه می شود.

وی با قدردانی از اقدامات و تلاش های ستاد اربعین دزفول اظهار داشت: شهرداری دزفول همواره در جهت رسالت دینی، مذهبی و خدماتی خود آماده هرگونه همکاری با این ستاد است.

عیسی زاده در ادامه اظهار امیدواری کرد که این شهرداری با تعامل و همکاری بیشتر با این ستاد بتواند گام های بلند و موثری در این راستا بردارد.

دکتر عیسی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک آغاز هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به نقش و جایگاه بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد انقلابی اشاره کرد و نهادینه شدن تفکر و فرهنگ بسیجی را برای پیشرفت و تعالی کشور ضروری دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا