اخبار دزفول

سهمیه اشتغال سال ۱۴۰۱ دزفول ۶ هزار نفر است

به گزارش دزفوری از ایرنا علی فرهمندپور روز جمعه در بین الصلاتین نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: سهمیه اشتغال سال ۱۴۰۱ دزفول ۶ هزار نفر است که امیدواریم تا پایان سال جاری این سهمیه به طور کامل محقق شود.

وی ادامه داد: شهرستان دزفول ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی خود را در سال ۱۴۰۰ دریافت کرده است.

فرماندار ویژه دزفول با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: با پیگیری‌های همه جانبه همه نمایندگان مجلس در وزارت کشور و استاندار خوزستان حق آلایندگی بعد از سال‌ها به استان تهلق گرفته و در همین روزها به حساب شهرستان‌ها واریز می‌شود.

وی افزود: با نظارت مستقیم فرمانداری تمام این پول در راستای خرید ماشین آلات، مبلمان و خدمات شهری انجام و در تمام سطح شهرستان توزیع خواهند شد.

فرهمندپور با بیان اینکه این اقدام با پیگیری‌های دولت مردمی سیزدهم رقم خواهد خورد، گفت: رقم خوبی برای شهرستان دزفول درنظر گرفته شده و در فرمانداری حسب وظیفه با نظارت مستقیم این موضوع را رصد می‌کنیم.

بهره برداری از هشت مدرسه خیرساز در دزفول

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: طرح‌هایی به مناسب هفته دولت در شهرستان دزفول بهره برداری می‌شوند که مهمترین آنها هشت مدرسه خیرساز است که به همت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: فاز دوم کارخانه تولید قطعات موبایل نیز در شهرستان دزفول کلنگ زنی و مرکز درمان بستر در بخش چغامیش بهره برداری می‌شود.

فرهمندپور با اشاره به انتقاد امام جمعه دزفول از قطعی‌های برق و نیاز به دستگاه‌های بالابر گفت: نشستی در این خصوص با مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان برگزار شد و یک دستگاه بالابر برای شهرستان دزفول اختصاص یافت و این روزها عملیات بازسازی و تعمیر کل شهرستان رقم خواهد خورد.

به گزارش ایرنا به مناسبت هفته دولت، علاون بر سخنرانی فرماندار ویژه دزفول در نماز جمعه، میر خدمت ادارات این شهرستان نیز در مصلای امام علی (ع) برپا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا