اخبار دزفول

دزفول سقای کربلا معرفی شده و آب و یخ کربلا را تامین‌ می‌کند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: بعد از رد و بدل شدن طرح‌ها و پیشنهادها بین ایران و اروپا، مذاکرات هسته ای در مرحله سرنوشت ساز و مهمی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هرجا پای آمریکا در میان است کارها گره می خورند، ادامه داد: اکنون ۹ روز از زمان نظر دادن آمریکا درخصوص مسایل مطرح شده گذشته است ولی با وقت کشی و تعلل از پاسخ دادن طفره می‌رود.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه نماینده اتحادیه اروپا اذعان کرده ایران پیشنهادات خوبی داده است، گفت: شیطان بزرگ آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات و فشار آوردن به دولتمردان ما است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم هرگز از منافع ملی کوتاه نمی‌آید و به زودی مقاومت ما پوزه دشمنان را به خاک می‌مالد و اتفاق میمون و خجسته‌اس در فضای دیپلماسی کشور رقم می‌خورد.

آمریکا ناچار به تسلیم در برابر خواسته‌های به حق ملت ایران است

امام جمعه دزفول گفت: رییس موساد توافق احتمالی هسته‌ای ایران را یک فاجعه برای صهیونیست‌ها دانسته است ضمن اینکه اوضاع داخلی آمریکا شکننده شده و جنگ داخلی بعد از ورود پلیس به خانه ترامپ و کشف اسناد آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکا در وضعیت بغرنج داخلی قرار گرفته ناچار به تسلیم شدن در برابر مطالبات به حق مردم ایران است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی هشدار ۲ نهاد امنیتی آمریکا از جمله پلیس اف بی آی و وزارت امنیت داخلی آمریکا را یادآور شد و اظهارداشت: این نهادها تاکید کرده‌اند که مذاکرات هسته ای ایران باید پشت سر گذاشته شوند و به جنگ داخلی خود بپردازیم‌.

وی دعوت روسیه از یک هیات انصارالله یمن را یادآور شد و افزود: روسیه با به رسمیت شناختن انصارالله و ارتباط به جبهه مقاومت به دنبال اثرگذاری در منطقه است.

امام جمعه دزفول با اشاره به عادی سازی روابط ترکیه و سوریه گفت: چندی پیش درگیری مرزی بین این ۲ کشور رخ داد ولی اکنون در حال عادی سازی روابط هستند همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید داشتند.

وی افزود: همه این اتفاقات و حرکات در راستای تقویت جبهه مقاومت و افزایش اقتدار ایران در جهان هستند و این موضوع دشمنان ما را به هراس انداخته است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی درخصوص اهمیت نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه به استثنایی بودن نماز جمعه اشاره کردند زیرا این اجتماع هر هفته برپا می‌شود و ترکیبی از سیاست و دیانت است.

هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات نظام است

امام جمعه دزفول با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: این روزها فرصت خوبی برای بیان و تحلیل خدمات دولت به مردم براساس شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب است. 

وی یکی‌از اولویت‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب را بازسازی انقلابی دانست و گفت: متأسفانه در دولت‌های گذشته فرهنگ انقلابی به حاشیه رفت که امیدواریم دولت سیزدهم جبران کند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی عدالت ورزی را یکی دیگر از اولویت‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: فسادستیزی یکی از لازمه‌های عدالت ورزی است که انتظار می‌رود دولت سیزدهم در این زمینه فعالیت کند.

وی با تاکید بر لزوم‌ برخورد با تعارض منافع و رانت ادامه داد: احیای امید و اعتماد مردم به مسوولان ضروری است.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم انسجام و اقتدار دولت اظهارداشت: وزرا و مسوولان باید در سیاستگذاری‌ها منسجم باشند برای مثال در عرصه اقتصادی که بیشترین مشکل را داریم باید انسجام، اقتدار و اشراف لازم را داشته باشند.

برای رفع مشکلات اقتصادی از نخبگان استفاده شود

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید از نخبگان استفاده شود، بیان کرد: ایجاد تحول در قوه مجریه مهم است و دولت سیزدهم باید تحولات مهم و سرنوشت ساز نظیر برنامه جراحی اقتصادی را بدون ترس از عواقب اجرا کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ و رسانه برای اقناع سازی در جامعه افزود: مسوولان باید با عزم و اراده راسخ به مردم خدمت کنند و لباس تنبلی و عافیت طلبی را از بدن بیرون آورده و لباس جهاد انقلابی و ایثارگری را برای رفع مشکلات بر تن کنند.

امام جمعه دزفول با تبریک هفته دولت افزود: میز خدمت ادارات دولتی امروز در مصلای نماز جمعه دزفول برپا شده که جای قدردانی دارد.

وی نماز جمعه را حج فقرا دانست و گفت: افراد باید برای انجام فریضه حج توان مالی و سلامت جسمی داشته باشند ولی نماز جمعه این سختی‌ها را ندارد و در دسترس است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی درخصوص طرح نهضت مسکن ملی گفت: این طرح پول پیش سنگینی دارد که دولت باید اقشار ضعیف و کم درآمد را مدنظر قرار دهد.

وی با انتقاد از گران شدن بلیط وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار و هواپیما افزود: هنگام صدور بلیط برای بخشی از مسیر قطار، پول تمام مسیر از مسافران گرفته شود که درست نیست.

امام جمعه دزفول با تبریک کسب مدال طلای سعید اسماعیلی در مسابقات کشتی جهانی بیان کرد: جوانانی که برای کشور افتخارآفرینی میکنند باید تجلیل شوند.

 وی با بیان اینکه موکب دزفول در مرز چذابه در حال راه اندازی است، افزود: امسال پیش بینی شده حدود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر از این مرز عبور کنند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نفر تبعه پاکستانی و هندی از این مرز عبور می‌کنند، افزود: دزفول سقای کربلا معرفی شده و آب و یخ کربلا را تامین‌ می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا