اخبار دزفول

شرور مسلح در دزفول دستگیر شد

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول گفت: فردی که چندی پیش با سلاح اقدام به قدرت نمایی و اذیت و آزار خانمی در ملاء عام کرده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود دستگیر شد.

به گزارش دزفوری به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی  روز سه شنبه در این خصوص گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح یک زن با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم ، موضوع دستگیری بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود : ابتدا توسط مامورین ۲ نفر از همدستان متهم دستگیر و  کاراگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی ، طی یک عملیات پیچیده و مقتدارانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود:  متهم هیچ گونه ارتباطی با نهاد های نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح زن را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.
سرهنگ گراوندی با اشاره به کشف سلاح کلاشنیکف و خودروی به کار رفته در صحنه جرم ، اظهار داشت: تلاش و زحمات شبانه روزی دادستان عمومی و انقلاب دزفول و پشتیبانی خبری سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان در راستای همکاری با پلیس آگاهی قابل تقدیر است.
فرمانده انتظامی دزفول گفت: تامین امنیت مردم  شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و مماشاتی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا