اخبار دزفول

فاز دوم تفریحگاه علی کله ساخته خواهد شد

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول، غلامعلی رسالتی فر در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران از پروژه های سطح منطقه دو شهرداری گفت: توسعه مناطق تفریحی دزفول در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران در ادامه با اشاره به اینکه تفریحگاه ساحلی علی کله بوستانی فرامنطقه ای است که در طول سال علاوه بر همشهریان، میزبان هموطنان عزیز از سایر استان ها می باشد افزود تکمیل فاز دوم این بوستان واقع در ضلع جنوبی آن در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این بخش تفریح گاه، سازه های آبی تاریخی و چندین کت که از فضاهای دست کند بومی این منطقه هستند وجود دارد افزود تکمیل این منطقه می تواند موجب جذب گردشگران به محیطی دلنشین با تلفیقی از رودخانه دز، سازه های آبی و فضاهای دست کند تاریخی باشد.

رسالتی فر با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری از حضور سرمایه گذاران جهت رونق این منطقه و تکمیل فاز دوم تفریحگاه ساحلی علی کله استقبال می کند ابراز امیدواری کرد بزودی شاهد احداث منطقه ای گردشگری با هویت تاریخی باشیم.

رئیس کمیسیون عمران در ادامه با اشاره به مصوبه کمیسیون مبنی بر اجرای طاق نما در ورودی محله های تاریخی و درج نام محله افزود طی نشستی با حضور کارشناسان مربوطه ضمن پیگیری این مصوبه مقرر شد طی هفته آینده اولین نشست کارگروه تخصصی جهت جانمایی، طراحی و اجرای این طاق نماها برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا