اخبار دزفول

بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه از مجموعه مادر

خلاصه خبر
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، از بخش‌های مختلف مجموعه تفریحی سرگرمی مادر دزفول بازدید و با مدیریت و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی مجتمع تجاری مادر، حجت الاسلام خسروپناه در این دیدار به اهمیت توجه به سرمایه گذاران و اشتغال آفرینان اشاره کرد و اظهار داشت:ما باید قدردان سرمایه‌گذارانی باشیم که در شهرستان دزفول اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و موجبات ایجاد اشتغال را فراهم میکنند.

دکتر خسروپناه افزود ؛ باید بین سرمایه‌گذارانی که از طریق امکانات و با سرمایه شخصی به رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی کمک می کنند در مقابل افرادی که با نام اشتغال آفرینی و بدون آورده شخصی و دریافت وام های کلان که بعضا اقساطشان را پرداخت نمیکنند و اشتغال زایی هم ایجاد نمیکنند تقاوت قائل بود و از این افراد حمایت کرد.

حجتخسروپناه به متانت و پوشش مناسب پرسنل مجموعه مادر، اشاره کرد و افزود: بحمدالله شاهد هستیم که تعداد زیادی از جوانان با میانگین سنی زیر ۳۰ سال در اینجا مشغول به کار هستند که تاثیر به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی افزود: لازم است که مسئولین ارشد شهرستان، شورای حکمرانی برای تولیداتِ اشتغال آفرین و دانش بنیان تشکیل دهند و همانطور که رهبری مخالف نصب بنر برای شعار سال بوده و تاکید بر کار عملیاتی داشته اند، مسئولین محترم خصوصا فرماندار و نماینده محترم هم به صورت عملیاتی ظرفیت های شهرستان را شناسایی و برای آن ها به دنبال جذب سرمایه گذار باشند و این موضوع باید به گونه ای باشد که بتوانیم در پایان سال ۱۴۰۱ سه شاخص، تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی را گزارش دهیم.

دکتر خسروپناه در پایان ضمن تشکر از مدیریت مجموعه مادر، به منظور اشتغال زایی و برنامه مدیریت آن برای تولیدات دانش بنیان کشاورزی تقدیر کرده و افزود: این موضوع همان تئوری عدالتی است که شهید صدر بیان کرده که یکی از راه های تحقق تئوری عدالتی مورد نظر ایشان به طور خلاصه همان اشتغال زایی از طریق حمایت از سرمایه گذاران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا