اخبار دزفول

بازدید ۱۰۷ هزار نفر از نمایشگاه پایگاه چهارم شکاری دزفول

خلاصه خبر
  • مسئول روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: ۱۰۷ نفر از ابتدای امسال تا هفتم فروردین ماه از نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول دیدن کرده‌اند.

فرامرز محمدی نژاد افزود: بیستمین نمایشگاه راهیان نور بعد از ۲ سال وقفه به علت شیوع کرونا امسال دوباره راه اندازی شد که با استقبال خیلی خوب مردم مواجه شده است.
وی ادامه داد: امسال علاوه بر میهمانان نوروزی شاهد بازدید راهیان نور به صورت خودجوش در نمایشگاه بودیم به طوریکه این نمایشگاه روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده دارد.
مسوول روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۱ فروردین ماه برای بازدید علاقه مندان دایر است، پیش بینی کرد تعداد بازدیدکنندگان تا پایان به ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار نفر برسد.
وی ادامه داد: غرفه‌های این نمایشگاه در سه بخش فرهنگی، فنی و انواع جنگنده‌ها راه اندازی شده که بخش فرهنگی شامل غرفه‌های قرآن کریم، نهج البلاغه، محصولات فرهنگی و کتاب است.
محمدی نژاد اظهارداشت: بخش فنی نمایشگاه شامل دستاوردهای کارکنان از جمله موتورجت، آتش نشانی، جهاد خودکفایی و دیگر بخش‌ها است.
وی ادامه داد: در بخش دیگر نیز انواع جنگنده‌های نهاجا همراه با ۲ سورتی پرواز در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.
مسوول روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول بیان کرد: این نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و سه تا ۱۸ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
وی اجرای رزم نوازان را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در بخش محتوایی نیز راویان هشت سال دفاع مقدس به روایت گری می‌پردازند.
محمدی نژاد گفت: روزانه پذیرایی و خدمات رفاهی بهداشتی به ۵۰۰ تا یکهزار نفر از زائران ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا پایگاه چهارم شکاری دزفول به عنوان پایگاه مقدم هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس مقاومت جانانه ای داشته و خلبانان دلیر این پایگاه نیز رشادت غیرقابل توصیفی در دفاع از حریم هوایی و زمینی میهن اسلامی از خود نشان دادند.
این پایگاه که در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه مقاومت شناخته شد در دوران دفاع مقدس ۵۰ خلبان شهید تقدیم دفاع از اسلام و میهن کرد.
این پایگاه همچنین ۴۵۰ شهید، جانباز و آزاده تقدیم میهن اسلامی کرده است.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا