اخبار دزفول

میلاد گلداری: شهرداری و شورای ششم شهر دزفول مردم را دلسرد کرده‌اند

خلاصه خبر
  • پروژه قائم، طاووس، آزادسازی پیاده‌رو پیام آوران و همچنین مسئله سامانه شفافیت شورای شهر، از مسائلی بودند که این فعال رسانه‌ای از به نتیجه نرسیدن آن‌ها انتقاد کرد.

میلاد گل‌داری خبرنگار با انتشار رشته‌توییتی نوشت:

نبود چشم‌انداز روشن برای تحقق مهم‌ترین وعده‌ها در حوزه مدیریت شهری، شهروندان و افکار عمومی را از مجموعه شهرداری و شورای ششم دلسرد کرده است.
به‌نظر می‌رسد برگزاری نشست‌های مقطعی و پاسخ‌های نه چندان قانع‌کننده و بعضا توجیهی نیز دیگر راهگشا نباشد.

گذشت ۱۲ ماه از آغاز‌به‌کار فعالیت شورای ششم و ۱۰ ماه از شروع فعالیت شهردار دزفول، به‌نظر فرصتی کافی است تا به‌طور جدی برخی موارد را بار دیگر مطالبه کرده و خواستار تعیین تکلیف آن‌ها باشیم.

پروژه قائم روزانه ۸۵م.ت بدهی رابه شهر تحمیل کرده واین نگرانی جدی وجود داردکه تعلل‌ها تاجایی ادامه پیدا کند که بانک آنرا به‌جای بدهی خود بردارد!چرا شورا وشهرداری در حل چالش‌برانگیزترین معضل فعلی شهر تابه امروز ناکام بوده‌اند؟ آیاگزارشی از کم‌کاری‌ها و ترک فعل‌ها ارائه خواهدشد؟

اعضای محترم شورا، تبلیغاتی‌ترین وعده شما مبنی بر راه‌اندازی سامانه شفافیت به‌کجا رسید؟
شهردار دزفول دررابطه با اولتیماتوم یک هفته‌ای که برای آزادسازی پیاده‌رو بلوار پیام‌آوران صادر کرد و اکنون قریب به ۴۰ روز از آن می‌گذرد و اقدامی قابل توجه صورت نگرفته، پاسخگو باشد.

با نزدیک شدن به فصل بارش‌ها، تکلیف چاله طاووس (با توجه به احتمال خطر ریزش دیواره آن) چه زمانی روشن خواهد شد؟ آیا لیست ساختمان‌های ناایمن شهر رسانه‌ای می‌شود؟ چرا پروژه زیپ‌لاین متوقف شده و تکلیف تکمیل یا تخریب آن مشخص نمی‌شود؟

این‌ها فقط برخی از موارد است…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا