دسته‌بندی نشده

نیکوکاران دزفول ۴.۲ میلیارد ریال کالا به نیازمندان اهدا کردند

مسعود رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کمک‌های مردمی جمع آوری شده ۶۰ تبلت، ۳۵ بخاری گازی و ۱۴ دستگاه یخچال فریزر در حضور فرماندار و امام جمعه دزفول به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد اهدا شد.
وی ادامه داد: این ۶۰ تبلت به خانواده‌های پرجمعیت دارای سه دانش‌آموز به بالای تحت حمایت که توان خرید نداشتند و برای تحصیل با مشکلات فراوانی رو به رو بودند اهدا شد.
رحیمی اظهارداشت: یکهزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و ۱۴۰ دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد در ابتدای سال تحصیلی فاقد امکانات لازم برای تحصیل مجازی بودند که با وجود تهیه و توزیع ۶۰ دستگاه تبلت، همچنان یکهزار و ۲۸۰ دانش آموز و دانشجوی دیگر هنوز امکانات کافی برای استفاده از آموزش‌های مجازی ندارند.
وی بر ضرورت کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تاکید کرد و از مردم نیکوکار، خیران، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی شهرستان دزفول خواست در این زمینه به نیازمندان کمک کنند. 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول اظهارداشت: علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #۰۶۱۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۲۴  نزد صندوق امداد ولایت برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرحضوری مردم نیکوکار شهرستان در خدمت نیکوکاران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا