اخبار دزفول

هفتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون دزفول راه اندازی شد

این مرکز شامل هشت غرفه تزریق با ظرفیت تزریق روزانه ۲ هزار و ۱۰۰ دُز واکسن است که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دزفول آغاز به کار کرد.

مدیر مجتمع نیکوکاری رادمان در این باره گفت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان دزفول از طرح واکسیناسیون کرونا، مجتمع نیکوکاری رادمان برآن شد تا به منظور تسریع در روند واکسیناسیون و همچنین با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، این مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در سالن ورزشی غدیر تجهیز و راه اندازی کند.

محسن بنیادی از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، مرکز بهداشت و اداره‌های بهزیستی و ورزش و جوانان شهرستان دزفول در راستای کمک به تجهیز این مرکز واکسیناسیون قدردانی کرد.

وی افزود: سه نوع واکسن کرونا شامل سینوفارم، برکت و آسترازنکا در این مرکز تجمیعی واکسیناسیون تزریق می‌شود و متولدین سال ۱۳۷۲ و قبل از آن می‌توانند در ۲ نوبت صبح و عصر (صبح از ساعت هفت الی ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۹) به این مرکز مراجعه کنند.

مرکز واکسیناسیون مجتمع نیکوکاری رادمان در سالن ورزشی غدیر واقع در بلوار شاه خراسان، ابتدای کوی بهمن، خیابان انقلاب، مقابل خیابان بهمن پنج، جنب پارک نسترن مستقر است.

امام جمعه، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون توسعه و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، رئیس مرکز بهداشت، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول در آیین راه اندازی این مرکز تجمیعی واکسیناسیون حضور داشتند.

مراکز تجمیعی حسینیه ثارالله، شهدای بسیج، شهید درویش زاده، درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و شهید رجایی نیز پیش از این برای واکسیناسیون گروه‌های سنی و مشاغل اعلام شده در شهر دزفول درنظر گرفته‌ شده‌ بودند.

حدود ۲۱۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در شهرستان دزفول تزریق شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا