اخبار دزفول

ورزشکار دزفولی: برای تکرار مدال طلایم در پارالمپیک تلاش می‌کنم

غلامرضا رحیمی: حدود یک ماه دیگر تا مسابقات پارالمپیک توکیو ژاپن زمان باقی است و بدون هیچ گونه مصدومیتی در آمادگی کامل به سر می‌برم. 
وی با بیان اینکه در جمع هشت ورزشکار اول جهان قرار دارم، ادامه داد: در رشته تیروکمان ریکرو با رقبای خود در پارالمپیک رقابت خواهم کرد. 
این ورزشکار دزفولی اظهارداشت: کسب هر مدال نتیجه تلاش ورزشکار به تنهایی نیست بلکه همه مسوولان حامی و مردم با تشویق و انرژی دادن موثر هستند. 
وی افزود: امیدوارم مدال طلای پارالمپیک خود را تکرار و برای مردم ایران به ویژه دزفول افتخارآفرینی کنم. 
رحیمی با اشاره به افتخارآفرینی‌ها و کسب مدال‌های گذشته خود اظهارداشت: کسب مدال طلا پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، مدال طلا پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، مدال نقره مسابقات بین المللی جمهوری چک ۲۰۱۸، مدال طلای تیمی مسابقات بین المللی جمهوری چک ۲۰۱۷، مدال نقره مسابقات بین المللی امارات ۲۰۱۶ و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان آلمان ۲۰۱۵ از جمله مدال‌های کسب شده‌ من هستند.

به گزارش ایرنا رحیمی در پنج رشته‌ رزمی قهرمان جهان شده و بعد از اینکه دست راستش با آسیب دیدگی مواجه می‌شود، به صورت حرفه‌ای در تیروکمان فعالیت خود را آغاز می‌کند و بعد از چند ماه قهرمان می‌شود.

این ورزشکار معلول در حال حاضر یکی از برترین‌های تیروکمان ایران است و با کسب طلای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو توانست شایستگی خود را در این رشته به اثبات رساند.

سی ودومین دوره بازی‌های المپیک به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ با یک سال تاخیر از یکم تا ۱۷ مردادماه  ۱۴۰۰ به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. رقابت‌های پارالمپیک توکیو نیز از ۲۴ آگوست ۲۰۲۱ برابر با دوم شهریور سال ۱۴۰۰ آغاز خواهند شد.

منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا