اخبار دزفول

پاسخگویی به ۴۲۰ تماس تلفنی بیماران دیابتی در دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:۴۲۰ تماس تلفنی توسط کارشناسان واحد آموزش پس از ترخیص بیمارستان های دانشگاه به بیماران دیابتی بستری در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

به گزارش دزفوری از وبدا ،مریم نعمانی، اظهار داشت: کارشناسان مراکز آموزش پس از ترخیص بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ از ۲۴۶ بیمار ترخیصی با تشخیص دیابت،۴۲۰ تماس تلفنی برقرار نموده اند.

نعمانی افزود: مراکز آموزش بیمار پس از ترخیص در بیمارستان های بزرگ دزفول (دکترگنجویان)، تأمین اجتماعی و آیت اله نبوی (ره) فعال است و طی ارزیابی های به عمل آمده بیماران و‌ خانواده های آنها از این مراکز رضایتمندی کامل را اعلام نموده اند.

نعمانی هدف از تأسیس واحدهای پرستاری آموزش و پیگیری را عنوان کرد و گفت: ارتقای سطح سلامت، پیشگیری در سطوح مختلف و بهبود رفتارهای مرتبط با سلامت در جهت دستیابی به بالاترین سطح سلامتی ممکن و استقلال در خودمراقبتی در بیماران مراجعه کننده به بیمارستان و خانواده آنها می باشد.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه عنوان کرد: ایجاد واحدهای پرستاری آموزش و پیگیری بیمار پس از ترخیص یک روش موفق در جهت برقراری تماس با بیمار یا مراقب او در تاریخ های مشخص شده برای بررسی پیشرفت بیمار از زمان آخرین ملاقات وی می باشد.

وی در پایان افزود: همچنین این واحد می تواند به شناسایی و رفع ابهامات، پاسخ به سؤالات، ارزیابی بیشتر و تنظیم فرآیند مراقبت و درمان کمک نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا